اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

ورود 9 هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ورود 9 هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی این استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

ورود 9 هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سیدمرتضی مدنی فدکی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: 9 هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در شش ماهه نخست امسال وارد شده که تعداد پرونده‌های بررسی شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 22 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار مهم‎ترین جرائم اصناف سیستان و بلوچستان است،

این مسئول از بررسی بالغ بر 8 هزار فقره پرونده در موضوعات مختلف قاچاق و گران‌فروشی در سال جاری خبر داد و گفت: به تمام این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان آماده دریافت شکایت مردم است، اذعان داشت: این اداره کل به شکایت‎های واحدهای غیرصنفی در ادارات، نهادها و شرکت‌های دولتی نیز رسیدگی می‎کند.

مدنی فدکی اضافه کرد: فعالیت تعزیرات حکومتی در حوزه بهداشت و درمان بسیار خوب بوده و فروش دارو در داروخانه بدون حضور مسئول فنی، تأسیس داروخانه بدون اخذ پروانه از وزارت بهداشت و درمان، فروش دارو فاقد پروانه ساخت یا مجوز ورود توسط داروخانه از جمله تخلفات امور دارویی و لوازم پزشکی است.

انتهای پیام/75005/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول