اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان ویژه کرمان:

ورزش ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ورزش موجب گسترش روحیه پهلوانی و اخلاق در جامعه می‌شود که این مهم خود ناهنجاری‌های جامعه، از جمله اعتیاد را کاهش می‌دهد.

ورزش ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

محمدابراهیم سلمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه و برای نیروهای انتظامی اظهار داشت: پلیس لازمه جامعه و نیاز تک‌تک افراد است، بنابراین مردم و پلیس می‌توانند برای رسیدن به یک جامعه سالم، توسعه یافته و عدالت محور با اعتماد متقابل، تعامل و همکاری داشته باشند که یکی از بسترهای این همکاری حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس با توجه به نوع مأموریتی که بر عهده آنان گذاشته شده است باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند، تصریح کرد: ورزش در ارتقای آمادگی روحی و جسمی نیروهای مسلح به ویژه ماموران انتظامی نقش بسزایی دارد.

فرمانده یگان ویژه پلیس کرمان با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: بدون شک ورزش موجب گسترش روحیه پهلوانی و اخلاق در جامعه می‌شود که این مهم خود ناهنجاری‌های جامعه، از جمله اعتیاد را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

سلمانی خاطر نشان کرد: با پیشرفت‌هایی که در زمینه فناوری و علوم صورت گرفته، بشر امروزی دچار فقدان حرکتی شده و استفاده از وسایل و تجهیزات مدرن که برای آسایش بشر ساخته شده‌اند، بیماری‌های قلبی، تنفسی، چاقی، اختلالات روانی و معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد و فساد به همراه نداشته است.

وی عنوان کرد: فعالیت بدنی روزمره، ورزش‌های صبحگاهی در سازمان‌ها و ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی و تشویق جوانان به فراگیری ورزش باستانی، اثرات کم‌تحرکی که ناشی از وضعیت زندگی در دنیای امروز است را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول