اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

مشعل جشنواره توریسم ورزشی در نوشهر حمل شد

مشعل ششمین جشنواره توریسم ورزشی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، ورزشکاران و جمع کثیری از مردم با شعار صلح و همبستگی در نوشهر حمل شد.

مشعل جشنواره توریسم ورزشی در نوشهر حمل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، این مشعل در نوشهر به فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی شهردار جدید نوشهر تحویل و سپس در سطح شهر حمل شد و به نمایش در آمد.

همچنین در این مراسم علاوه بر حمل مشعل و نماد پنج حلقه‌ای المپیک، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به اهتزاز در آمد و حمل شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این حرکت ورزشی برای نخستین بار و به شکل نمادین با همکاری فدراسیون جهانی المپیک و مسئولان ورزش کشور در سطح مازندران انجام می‌شود و در روز پایانی خود به شهرستان ساری می‌رسد.

احمد سعادتمند افزود: این حرکت ورزشی شعار صلح و دوستی ایرانیان را به جهانیان اعلام می‌کند و بار دیگر نشان می‌دهیم که ایران و ایرانی همیشه صلح‌دوست و صلح‌طلب است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر نیز دراین باره به خبرنگار فارس گفت: این اقدام ورزشی یک فرصت بسیار خوبی برای توسعه هر چه بیشتر صنعت توریسم در نوشهر ایجاد می‌کند و باید از این فرصت ارزشمند بهترین بهره را برد.

محراب ملایی افزود: شهرستان نوشهر دارای جاذبه‌های فراوانی در بحث توریستی است که باید دراین فرصت بدست آمده آن را به جهانیان بیشتر شناساند.

به گزارش فارس، ششمین جشنواره توریسم ورزشی با محوریت صلح و همبستگی جهانی در روزهای پنجم و ششم آبان در مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول