اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان:

حضور همدانی‌ها در ورزشگاه موجب دلگرمی اعضای تیم الوند می‌شود

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: برد الوند برابر استقلال خوزستان را تا حدود زیادی مدیون حضور پرشور تماشاگران همدانی بودیم که باز هم دعوت می‌کنیم مردم برای بازی فردا به ورزشگاه آمده و موجب دلگرمی اعضای تیم شوند.

حضور همدانی‌ها در ورزشگاه موجب دلگرمی اعضای تیم الوند می‌شود

ابراهیم محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در ایام عید غدیر پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان عیدی خوبی به مردم همدان بود و هواداران و تماشاگران با تشویق، در این مسابقه سهم زیادی داشتند.

وی افزود: بازی‌های جام حذفی حساسیت خودش را دارد، اما حضور تماشاگران همدانی در برد برابر استقلال خوزستان تأثیر بسزایی داشت.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: بعد از صعود به مرحله بعد جام حذفی همه تمرکز تیم برای مسابقات لیگ یک قرار دادیم تا بتوانیم با روحیه‌ای که از برد بازی استقلال کسب کردیم، مقابل تیم خوب پدیده مشهد به میدان رویم.

به گفته وی، فشردگی بازی‌ها لیگ دسته یکی و حضور تیم الوند در جام حذفی باعث خستگی زیادی برای بازیکنان و کادر فنی شده که امیدواریم با بردی که فردا برابر تیم پدیده کسب می‌کنیم، با شاد کردن دل مردم همدان خستگی از تن اعضای تیم بیرون رود.

محمودی با اشاره به جدی نبودن مصدومیت دو بازیکن اصلی تیم الوند تصریح کرد: در بازی مقابل استقلال سیدجمال معصومی کاپیتان متعصب تیم از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده بود که با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا خواهد رسید و همچنین سرماخوردگی علی‌اصغر عاشوری بهبود پیدا کرده و بازی برابر پدیده در اختیار تیم است.

وی ادامه داد: 18 نفر منتخب کادر فنی امشب باید خود را در هتل معرفی کنند تا خود را برای بازی حساسی که فردا مقابل یکی از تیم‌های خوب گروه داریم آماده کنند.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان با دعوت از مردم ورزش‌دوست همدانی برای حضور در بازی فردا ابراز داشت: یار دوازدهمی که همیشه در ورزش به نام هواداران و تماشاگران یاد می‌شود، در همدان معنای واقعی پیدا کرده که امیدواریم فردا هم مثل بازی قبل شاهد حضور پرشمار مردم پرشور همدان در ورزشگاه باشیم.

وی گفت: برد الوند برابر استقلال خوزستان را تا حدود زیادی مدیون حضور پرشور تماشاگران همدانی بودیم.

تا پایان هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و در گروه یک تیم فوتبال الوند همدان با کسب 10 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با شش امتیاز جایگاه هشتم این گروه را در اختیار دارد.

بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقات بین الوند همدان و پدیده شاندیز مشهد عصر دوشنبه ششم آبان ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان و با قضاوت علی صفائی ( داور وسط)، حمزه‎علی سلیمی و غلامرضا تیموری (کمک داور) و علی احمدی (داور چهارم) برگزار می‌شود که نظارت کار داور برعهده عبدالله باعزم خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول