اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با فارس:

طرح سالم‌سازی ورزشی در باشگاه‌های خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: طرحی را با عنوان سالم‌سازی ورزشی در استان از هفته آینده عملی می‌کنیم که امیدواریم این امر منجر به پیشگیری از قاچاق و ورود برخی کالاها به باشگاه‌های استان شود.

طرح سالم‌سازی ورزشی در باشگاه‌های خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود

سید رضا گلدوزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: خانواده‌ها باید بحث روانه کردن فرزندانشان به سوی باشگاه‌های ورزشی را جدی بگیرند تا مبادا خطرات ناشی از مواد مخدر تحت عنوان مکمل‌های غذایی باعث آسیب‌ دیدن آنان در امر ورزش شود.

وی افزود: میزان آگاهی و اطلاع خانواده‌ها از باشگاه‌های ورزشی مورد تایید برای ارتقاء سطح پذیرش جوان‌ها به سمت ورزش می‌تواند کمک بزرگی به جامعه ورزش باشد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی افزود: امروز انواع اقدامات دوپینگی در ورزش را با توجه به وجود تست‌های مختلف می‌توان انجام داد.

این مقام مسئول ادامه داد: در واقع می‌توان گفت راه برای دوپینگ ورزشکاران بسته شده مگر این که در بعضی از رشته‌های ورزشی انفرادی ورزشکار با توجه به موجودیت آن رشته با نظر پزشک مکمل‌های غذایی مصرف کند.

گلدوزیان در رابطه با همکاری اداره کل ورزش جوانان، استانداری، اداره اماکن و هیئت پزشکی ورزشی استان برای طرح سالم‌سازی باشگاه‌های ورزشی و مقابله با قاچاق کالا گفت: طرحی را با عنوان سالم‌سازی ورزشی در استان با یاری خدا از هفته آینده عملی می‌کنیم که امیدواریم این امر منجر به پیشگیری قاچاق برخی کالاها به باشگاه‌های استان شود.

وی در پایان از حضور 3 هزار مربی آموزش‌دیده و همکاری هیئت پزشکی ورزشی با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: 3 هزار مربی ورزش در استان که بین آموزش و پرورش و باشگاه‌های ورزشی تقسیم شده‌اند می‌توانند شرایط مطلوبی را برای جامعه ورزشی و آگاهی بخشی جامعه جوان و عموم مردم پدید آورند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول