اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران خبر داد

برگزاری سومین همایش پیشرفته پزشکی ورزشی در ساری

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: سومین همایش پیشرفته پزشکی ورزشی با حضور مدرسان باتجربه در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری سومین همایش پیشرفته پزشکی ورزشی در ساری

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این همایش کشوری به صورت پیشرفته و کارگاهی با حضور پزشکان، پرستاران، تکنسین‌ها، ورزشکاران، مربیان، امدادگران، هلال احمر و کادر پزشکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش یک روزه با عناوین مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: عناوین مهم این همایش پیشگیری و درمان آسیب‌های ورزشی، اصول طلایی در مراقبت‌های پیش بیمارستانی در مصدومان ترمایی است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران اذعان داشت: این همایش صبح روز پنجشنبه 16 آبان با حضور دکتر حسین رفیعی و حمزه بهروزی در سالن همایش مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری برگزار می‌شود.

دهقان با اشاره به ارائه گواهینامه از فدراسیون پزشکی و ورزشی کشور و استان افزود: از ابتدا سال تاکنون هیئت پزشکی ورزشی استان با همکاری هیئت‌های شهرستان‌ها موفق به برگزاری چندین کلاس بازآموزی پزشکی ورزشی کرده است.

وی در پایان متذکر شد: هفته گذشته با حضور مدرسان باتجربه کشور و استان، کلاس پنج روزه ماساژ درمانی ورزشی در ساری برگزار و به قبول‌شدگان نمره قبولی و گواهینامه داده شد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول