اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

ورزش هزینه‌های زندگی را کم می‌کند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت ورزش گفت: با ورزش هزینه‌های زندگی خود را کم کنیم.

ورزش هزینه‌های زندگی را کم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان صبح امروز در جمع مردم خیرآباد به بیان مسائلی در مورد تاثیرات ورزش بر سیاست، زندگی افراد و همچنین از تاثیرات مثبت ورزش بر سلامت اجتماع سخن گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت: با توجه به صنعتی شدن جامعه 30 دقیقه ورزش برای هر فرد در روز لازم است و اگر نمی‌تواند به‌صورت حرفه‌ای ورزش کند به ورزش‌های ساده مانند پیاده روی بپردازد.

وی در این ارتباط گفت: اگر در ورزش هزینه می‌کنید مطمئن باشید که چند برابر همین هزینه‌ها را در بحث مالی صرفه‌جویی خواهید کرد و همچنین ائمه ما به انجام ورزش تاکید بسیار دارند و روح سالم نیز در بدن سالم است.

بذرافشان از خانواده‌ها خواست که برای فرزندان خود شرایط ورزش کردن را فراهم کنند زیرا ورزش باعث نشاط روحی و روانی برای جوانان می‌شود و نه تنها جوانان بلکه افراد سنین بالا هم به ورزش نیاز دارند و ما باید تلاش کنیم تا منطقه خود را به منطقه ورزشی تبدیل کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جامعه کنونی ورزش حتی در سیاست یک کشور تاثیرگذار است مثلاً کشوری که شاید کسی نشناسد با به‌دست آوردن چند مقام در ورزش به تیتر اول اخبار دنیا تبدیل می‌شود و مردم جهان با آن کشور آشنا می‌شوند.

بذرافشان در پایان سخنان خود به پیاده‌روی که روز جمعه 10 آبان در منطقه خیرآباد برگزار می‌شود اشاره کرد و حضور مردم این منطقه و همچنین مناطق دیگر را در این همایش پیاده‌روی لازم دانست تا بتوانیم با انجام چنین برنامه‌هایی فرهنگ ورزش را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول