اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از یک نشست سیاسی در دانشگاه آزاد کرمان

از متلک‌گویی مرعشی به ادیسون تا غیبت رسانه‌های اصولگرا در نشست اصلاح‌طلبان

همایش غدیر در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از متلک‌گویی مرعشی به ادیسون تا غیبت رسانه‌های اصولگرا در نشست اصلاح‌طلبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش غدیر بعد از ظهر امروز در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که با حضور سید حسین مرعشی دبیرکل سابق حزب کارگزاران همراه بود، حاشیه‌های جالبی داشت.

بنری در جلوی در ورودی تالار حافظ نصب شده بود که از حضور بزرگان کشوری و استانی در همایش غدیر خبر می‌داد.

تعداد انگشت‌شماری از سردبیران و خبرنگاران اصلاح‌طلب کرمان در ردیف نخست مراسم نشسته بودند، جایگاه ویژه همایش غدیر با بادکنک‌های سفید، سبز و بنفش و همچنین روبان‌هایی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی تزیین شده بود.

در این همایش چهره‌های مطرح اصلاح‌طلب در استان کرمان از جمله رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیر این شورا، بختیاری نماینده سابق شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اصلاح‌طلبان حضور داشتند.

همایش غدیر با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و سپس نماهنگی از فعالیت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به نمایش درآمد که این نماهنگ با تصویر هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی آغاز شد و پایان یافت.

دانشجویان حاضر در همایش مذکور به حدی سر و صدا می‌کردند و برای هر موضوعی دست و جیغ و هورا راه می‌انداختند که مجری برنامه چند بار از آنها خواست تا عکس‌العمل‌هایشان بر اساس برنامه‌ها باشد و نظم را رعایت کنند.

بابایی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان نخستین سخنران به جایگاه رفت و با بیان اینکه قصد سخنرانی ندارم، گفت: من برای خیرمقدم به حضار به ویژه آقای مرعشی به اینجا آمدم.

وی توضیح در مورد عدم حضور منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در همایش غدیر را یکی دیگر از علت‌های حضور در پشت تریبون ذکر کرد و افزود: منظری‌توکلی به علت دو جلسه مهمی که درباره دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کرمان و نشست با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تهران داشت، نتوانسته در این همایش حضور یابد.

از نکات جالب این همایش قطع شدن برق تالار حافظ تنها چند دقیقه پس از آغاز سخنرانی سیدحسین مرعشی بود که با قطع شدن برق دانشجویان به شدت فریاد می‌کشیدند.

بلافاصله بعد از قطع شدن برق تعدادی از اصلاح‌طلبانی که در ردیف نخست نشسته بودند به سمت مرعشی رفتند و در دو طرف وی ایستادند، تعدادی هم در پایین جایگاه ایستادند.

با توجه به اینکه برق وصل نشد، مرعشی از جایگاه پایین آمد و به سمت صندلی خود رفت که بلافاصله برق وصل شد و مرعشی زمانی که به جایگاه رفت به زبان طنز و کنایه گفت: حالا متوجه شدید، ادیسون چه کار مهمی کرده است، امیدوارم، قطعی برق اتفاقی بوده باشد و هیچ مخالفتی با ادیسون در کار نباشد.

برای این نشست سیاسی از رسانه‌های اصولگرا دعوت به عمل نیامده است.

==================

حاشیه‌نگاری از مهسا حقانیت

==================

انتهای پیام/80019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول