اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس:

خبرنگاران فارس سربازان عرصه اطلاع‌رسانی نظام هستند

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس، خبرنگاران رسانه فارس را سربازان عرصه اطلاع‌رسانی نظام اسلامی دانست که در این سنگر تمامی توان خود را به کار گرفته‌اند.

خبرنگاران فارس سربازان عرصه اطلاع‌رسانی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن کربلایی عصر پنجشنبه در دیدار با استاندار کردستان در سنندج اظهار داشت: مسئولان و خبرنگاران فارس خود را سربازان نظام اسلامی در عرصه اطلاع‌رسانی می‌دانند که با انعکاس خدمات نظام و مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن، این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

به گفته وی، این رسانه از طرف دیگر نیز صدای رسای مردم است که در رساندن خواسته‌های مردمی به مسئولین نقش موثری را ایفا می‌کند.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس با ارائه آماری از خروجی کار فعالان خبرگزاری فارس در کل کشور، رعایت اصل امانت‌داری و صحت را از نکاتی ذکر کرد که در اولویت کاری خبرنگاران و متولیان خبرگزاری فارس قرار دارد.

کربلایی ادامه داد: فعالیت خبرگزاری فارس در استان‌ها نیز به تبع از سیاست‌های کلی فارس مبنی بر دفاع همه‌جانبه از نظام اسلامی و تلاش برای تحقق آرمان‌های این انقلاب انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: فعالان خبرگزاری فارس به عنوان سربازان عرصه اطلاع‌رسانی نظام با تمام وجود در خدمت مردم و نیروهای ارزشی و خدمتگزار به نظام و مردم هستند و خدمت در این عرصه را افتخار خود می‌دانند.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس در ادامه نقد سازنده را نوعی تلاش برای اصلاح خواند و تصریح کرد: نقدهای رسانه‌ای نباید از دایره انصاف خارج شود و خبرگزاری فارس به این مهم توجه ویژه‌ای دارد.

کربلایی گفت: نوک قلم خبرنگار می‌تواند در هدایت جامعه به سمت و سوهایی اثرگذار باشد بنابراین باید مصلحت نظام را در نظر گرفته و با رعایت اصل انصاف در صدد بیان مطالب برآید.

وی خاطرنشان کرد: نقدهایی که آلوده باشند و با یک سری ادبیات خارج از عرف صورت پذیرد، مخاطب‌پسند نیست و خریداری نخواهد داشت.

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس گفت: در صورتی که از آموزه‌های دینی در بیان انتقادات بهره گرفته شود، آن نقد سازنده و اثرگذار خواهد بود.

کربلایی در پایان با اشاره به ارتباط مسئولان کردستان با مردم، وجود جو صمیمی بین مردم کردستان با بالاترین مقام استانی را یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی دانست که باید به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/79001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول