اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین تجلیل از امدادگران هلال‌احمر صورت گرفت

تقدیر فرماندار ریگان از خبرنگار فارس

فرماندار ریگان از همکاری موسی ملائیان خبرنگار خبرگزاری فارس با جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در زمینه تسریع در اخبار حوادث تقدیر کرد.

تقدیر فرماندار ریگان از خبرنگار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در مراسم تجلیل از امدادگران هلال‌احمر شهرستان ریگان اظهار داشت: امدادگران تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را در زمینه‌های بروز حوادث مختلف دارند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: لحظه‌های طلایی زندگی افراد به دست امدادگران است که در نخستین زمان حادثه حضور می‌یابند و امدادرسانی را انجام می‌دهند.

وی افزود: امسال شهرستان ریگان در برگزاری مانورها و برنامه‌ها در هفته کاهش بلایا و اثرات طبیعی به‌عنوان شهرستان برتر شناخته شد که هلال‌احمر دوره‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ای در این زمینه انجام داده است.

اعتمادی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای وسعت و پراکندگی زیاد است، امدادگران باید شناخت کامل از این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امدادگران باید به مسیر بادها سیل‌ها و گسل‌ها شناخت کامل داشته باشند، گفت: امدادگران باید آموزش‌های لازم را در زمینه حوادث مختلف فرا گیرند.

آمار بالای حوادث جاده‌ای ریگان

در این مراسم بهزاد عارف رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان ریگان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 57 ماموریت در زمینه تصادفات، شش ماموریت سیل، 37 مورد آتش‌سوزی و سه مورد زلزله انجام داده است.

وی افزود: در این ماموریت‌ها بیش از 126 مصدوم امدادرسانی شدند که بیشترین آنها مربوط به حوادث جاده‌ای در این شهرستان است.

در پایان این مراسم فرماندار ریگان از خدمات رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان و امدادگران هلال احمر تجلیل کرد.

تجلیل از خبرنگار فارس

در این مراسم فرماندار ریگان از همکاری موسی مولائیان خبرنگار خبرگزاری فارس با جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در زمینه تسریع در اخبار حوادث تقدیر کرد.

انتهای پیام/80014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول