اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان

خبرنگاران خبرگزاری فارس تجلیل شدند

خبرنگاران خبرگزاری فارس جیرفت توسط اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان تجلیل شدند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بعد از ظهر امروز خبرنگاران فارس جنوب کرمان در راستای انعکاس اخبار اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان تجلیل شدند.

ابراهیم توکلی، مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در این آیین اظهار داشت: خبرنگار چشم بیدار جامعه و هدف خبرنگاران انتشار حقایق در جامعه است و با توجه به این وظیفه می‌توانند در مواضعی در جامعه تأثیرگذارترین و در پیشبرد اهداف نظام نقش اساسی داشته باشند.

وی ضمن تشکر از نقش خوب خبرنگاران جنوب کرمان در پیشرفت منطقه افزود: اگر اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان توفیقی داشته است، نقش خبرنگاران در رسیدن به این اهداف پررنگ بوده است.

توکلی تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار اداره‌کل دامپزشکی در جنوب کرمان ابتدا یک‌ سری شاخص‌های بسترساز که مشکلات پایه بود را شناسایی و سعی کردیم کار را بر مشکلات بستری متمرکز کنیم تا زمینه پیشرفت منطقه مهیا شود.

وی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات منطقه نیازمند اطلاع‌رسانی این موارد بودیم، چرا که یک مجموعه به تنهایی نمی‌تواند، مشکلات پیش‌رو را برطرف کند و این کار نیازمند کمک، به ویژه دستگاه‌های بالا دست بود و نخستین گام در این راستا تقویت روابط عمومی این نهاد بود که هم‌اکنون رتبه نخست اطلاع‌رسانی در کشور را کسب کرده است.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی مشکلات بیان و در کنار آن کارها نیز انعکاس داده شد، گفت: 70 درصد اطلاع‌رسانی در بیان مشکلات منطقه بود و نتیجه این اطلاع‌رسانی و انتقال مشکلات حضور دو بار، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در منطقه و بررسی مشکلات آن بود.

انتهای پیام/80002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول