اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید خبرنگاران فارس از موسسه فرهنگی زیارتی ثامن الائمه(ع) در اصفهان

خبرنگاران فارس از موسسه فرهنگی زیارتی ثامن الائمه(ع) در اصفهان بازدید کردند.

بازدید خبرنگاران فارس از موسسه فرهنگی زیارتی ثامن الائمه(ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بازدیدی که عوامل و خبرنگاران خبرگزاری فارس از موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه(ع) داشتند طرفین به بیان نظرات و پیشنهادات و گسترش همکاری‌ها تاکید کردند.

در این دیدار سرپرست خبرگزاری فارس در اصفهان با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت و عملکرد خبرگزاری فارس ادامه داد: تعامل رسانه‌ها و مؤسسات و آژانس‎های مسافربری سبب رونق صنعت گردشگری خواهد شد.

وی افزود: گردشگری اهمیت فراوانی در اقتصاد کشور دارد و می‎تواند کمک فراوانی به کشور کند.

حسن قانونی با اشاره به اهمیت جذب توریست‎های خارجی گفت: جذب توریست خارجی سبب جذب سرمایه برای کشور می‌شود و به پویایی اقتصاد کمک فراوانی می‎کند.

در ادامه مدیرعامل موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه(ع) سپاهان با اشاره به اینکه شباهت هر دو مجموعه در جوان بودن نیروهای این دو مجموعه است، اظهار کرد: موسسه از سال 69 کار خود را آغاز کرده و در ابتدا فقط خانواده شهدا و ایثارگران از خدمات این موسسه استفاده می‎کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا فقط سفر به مشهد در برنامه کار موسسه بود و گاهی تا 7 هزار یا 8 هزار نفر در ماه به مشهد مقدس اعزام می‎کردیم.

محسن رناسی گفت: نخستین شرکتی بودیم که شرکت هواپیمایی در کنار خود ایجاد کردیم و همچنین اقدام به راه‌اندازی قطار نورالرضا کردیم.

وی افزود: به برکت امام رضا(ع) توانستیم هتلی با ظرفیت 270 نفر در مشهد مقدس احداث کنیم.

*با قرآن تمامی فعالیت‌های موسسه را بیمه کردیم

مدیرعامل موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه(ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه حوادث فراوانی در کاروان‎ها رخ می‎داد و در راستای کاهش حوادث به این فکر افتادیم تا با انجام کاری فرهنگی به بیمه کردن فعالیت‌ها بپردازیم.

وی اظهار کرد: مؤسسه 10 مرکز قرآن ایجاد کرد و 80 هزار نفر قرآن آموز این مجموعه‌ها را حمایت کرد و این گونه بیمه معنوی برای کاروان‎های خود ایجاد کردیم.

رناسی اذعان کرد: به برکت قرآن کریم از زمان اجرای این طرح آمار حوادث موسسه به شدت کاهش داشت و بهترین نوع بیمه برای ما محسوب می‎شد.

وی بیان کرد: این مراکز در شهرستان‎هایی مانند سمیرم و فریدون‎شهر نیز وجود دارد و چهار واحد نیز در شهر اصفهان فعالیت می‎کنند.

*پزشکی و توریسم مهم‎ترین ظرفیت‌های جذب توریست

مدیرعامل موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه(ع) اصفهان تاکید کرد: پزشکی و توریسم مهم‎ترین زمینه‎هایی هستند که می‎توانند به جذب توریست در کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد پروازهای عراق به اصفهان به دلیل کارهای پزشکی انجام می‎شود.

رناسی افزود: باید به سمتی پیش برویم که تور ترکیبی سیاحتی زیارتی داشته باشیم تا صنعت توریسم به نقطه قابل قبولی برسد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین سرمایه گذاری خارجی ما در کشور عراق است.

انتهای پیام/63015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول