اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

شفاف‌سازی عوارض نخستین انتظار مردم از شهرداری‌هاست

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: شفاف‌سازی عوارض نخستین توقع و انتظار شهروندان از شهرداری‌هاست.

شفاف‌سازی عوارض نخستین انتظار مردم از شهرداری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار الوند اظهار داشت: شهردار منتخب همه اعضای شورا و همه مردم است و انتظار و توقع این است که همه مدیران و جریان‌ها با همدلی و هم‌گرایی به طور همه جانبه از شهردار حمایت کنند.

وی افزود: شهردار باید پاسخگوی مراجعات مردم باشد و به همه امور شهر در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی توجه کند تا شهری با نشاط و فعال داشته باشیم و از بخشی‌نگری پرهیز شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تعامل شهردار با دستگاه‌های خدمت‌رسان و عدالت در خدمت‌رسانی را از دیگر انتظارات شهروندان از شهرداری‌ها ذکر کرد و گفت: شهر را نباید به شمال و جنوب تقسیم کرد بلکه با بهره‌مندی از میراث امام علی (ع) که عدالت است در راستای خدمت‌رسانی به همه مردم شهر در تمام مناطق و نواحی حرکت کرد.

حبیبی داشتن انضباط مالی را از دیگر وظایف شهرداران ذکر کرد و افزود: شهردار باید به رفاه‌ مادی و فرهنگی پرسنل و کارکنان شهرداری توجه کند و با هدف‌گذاری و اولویت‌بندی در امورات شهری بتواند در چهار سال آینده شهر را به یک جایگاه مشخص و روبه رشدی برساند.

این مسئول اضافه کرد: نباید خدمات گذشتگان را تخطئه کرد و با نفی دیگران در پس اثبات خود باشیم بلکه همه ما باید مسئولیت را فرصتی برای خدمت‌گذاری به مردم تلقی کنیم و شفاف‌سازی عوارض را که نخستین توقع و انتظار شهروندان است جدی بگیریم تا زمینه اعتماد و همکاری بیشتر مردم فراهم شود.

الوند دومین شهر پرجمعیت قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به موقعیت و جایگاه شهر الوند عنوان کرد: بر اساس آخرین سرشماری شهر الوند دومین شهر پرجمعیت استان است که مدیریت و اداره آن تلاش و فعالیت ویژه‌ای را می‌طلبد و به عنوان یک شهر مهاجرپذیر برخوردار از نرخ رشد مثبت بوده و  نیازمند حمایت و نگاه ویژه‌ای است.

در ادامه این مراسم از زحمات و تلاش‌‌های سعید آگشته شهردار سابق تقدیر و علی یحیی‌پور به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول