اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اهواز

شهردار اهواز معارفه شد / احترام عکاسان حفظ نشد

سرانجام پس از روزها، مراسم تودیع و معارفه شهردار اهواز برگزار شد تا پروژه برگزاری این مراسم که سوژه رسانه‌ها قرار گرفته بود به خوبی به پایان برسد.

شهردار اهواز معارفه شد / احترام عکاسان حفظ نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اهواز با حضور مسئولان استانی برگزار شد و سید خلف موسوی بعنوان شهردار جدید اهواز در این سمت منتصب شد.

این مراسم به علت حضور نیافتن به موقع مسئولان استانی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد. البته شاید مسئولان استانی بر این باور بودند که مراسم تودیع و معارفه شهردار همچون جلسات شورای شهر با تاخیر برگزار می‌شود.

مدیران و مسئولان استانی در حالیکه انتظار داشتند در ردیف اول سالن بنشینند در ردیف‌های پنجم و ششم مستقر شدند و شاید هم عده‌ای جایی برای نشستن پیدا نکردند.

افراد حاضر در سالن به قدری زیاد بودند که گویی مراسم تودیع و معارفه وزیر در حال انجام است، شاید هم حاضرین تصورشان بر این بوده که در مراسم چیزی در حال تقسیم کردن است.

با وجود اینکه منصور کتان‌باف شهردار سابق اهواز نسبت به انتخابات شهردار جدید معترض بود و خیلی‌ها بر این باور بودند که وی در مراسم حضور نخواهد یافت اما در این مراسم شرکت کرد و از او تجلیل بعمل آمد.

عکاسان حاضر در مراسم به هنگامی که قصد عکس گرفتن از مسئولین استانی را داشتند با برخورد شدید ماموران حراست سالن مواجه شدند به طوری که با یکی از عکاسان درگیری جدی صورت گرفت.

با توجه به اینکه مراسم تودیع و معارفه بارها و بارها در شهر اهواز برگزار شده است، تاکنون شاهد چنین برخوردی با عکاسان خبری که وظیفه آنها پوشش تصویری مراسم است، نبودیم.

استاندار خوزستان که گویی تمام حرفهای چندین ساله خود را باید در 15 دقیقه بیان کند راضی به ترک تریبون نبود و هرچه مجری برنامه به بالای سن می‌رفت تا وی را متوجه کند اما استاندار راضی به جدایی از میکروفون نبود.

از نکات جالب توجه در این مراسم، غلط املایی نوشته شده در لوح تقدیر شهردار اهواز بود که از جانب وزیر کشور به وی اهداء شده بود، در این لوح تقدیر به جای نوشتن کلمه تجارب از کلمه تجارت استفاده شده بود.

از دیگر نکات جالب توجه در این مراسم عدم حضور ناصر سودانی نماینده مجلس اهواز بود، این در حالی بود که دو نماینده شهر اهواز به همراه نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مراسم حضور داشتند.

در این مراسم نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه شهرستان کارون، نمایندگان مجلس استان، فرماندار اهواز، شهردارهای سابق و جدید اهواز، نمایندگان شورای شهر اهواز و استاندار خوزستان حضور داشتند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهردار سابق تقدیر به عمل آمد و انتصاب شهردار جدید را به وی تبریک گفتند.

انتهای پیام/72015/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول