اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاخره شهرداری تبریز به میدان می‌رود

برنامه هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور اعلام شده و بالاخره تیم فوتبال شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت.

بالاخره شهرداری تبریز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  برنامه هفته  چهارم لیگ دسته دو کشور اعلام شده و دو تیم شهرداری تبریز و مس سونگون به مصاف  حریفان خود خواهند رفت.

شهرداری تبریز 12 آبان در زمین اختصاصی خود میزبان گاز فجر جم بوشهر می‌باشد. این تیم بعد از سه هفته از لیگ برتر هنوز به میدان نرفته است و در اولین بازی خود در رقابت‌های فصل جدید به مصاف تیم گاز بوشهر می رود.

شهرداری تبریز که به لیگ برتر فوتبال صعود کرده بود با رأی کمیته انضباطی و کمیته استیناف به لیگ دسته دو سقوط کرد. در پی این رأی شهردار تبریز خبر از انحلال این تیم و سایر تیم‌های باشگاه شهرداری دارد.

اما اعضای جدید شورای اسلامی شهر تبریز با تداوم فعالیت باشگاه شهرداری تبریز مجوز داده و تیم فوتبال شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور شرکت کرد.

مس سونگون نیز 14 آبان  میزبان تیم کارگر بنه گز بوشهر می‌باشد. مس سونگون در تنها بازی انجام داده خود در این رقابت‌ها 3 بر 1 بر تیم ماشین‌سازی تبریز غلبه کرده است. این بازی در ورزشگاه تختی تبریز برگزار خواهد شد.

اما  بازی هورداد رایان کرمان با ماشین‌سازی تبریز در هفته چهارم به دلیل  حضور تیم تبریزی  در جام حذفی  به تعویق افتاده و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ماشین‌سازی در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم تراکتورسازی خواهد رفت.

انتهای پیام/60001/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول