اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ دسته 3 فوتبال صورت می‌گیرد

خیز شهرداری همدان برای رسیدن به صدرنشینی و صعود

تیم فوتبال شهرداری همدان برای رسیدن به صدر جدول و قطعی شدن صعود به مرحله بعد، امروز در خانه به دنبال کسب پیروزی است.

خیز شهرداری همدان برای رسیدن به صدرنشینی و صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امروز در گروه سوم با انجام پنج بازی پیگیری خواهد شد که در یکی از بازی‌ها، تیم شهرداری همدان برابر تیم هم‌نام بانه‌ای خود به میدان می‌رود.

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور، امسال با تصمیم فدراسیون در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست پنج گروه 12 تیمی حضور دارند و باید رقابت‌های خود را در یک دور انجام دهند تا در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کنند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در گروه دوم این مسابقات با 11 تیم دیگر این گروه ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی را دارد.

شاگردان هادی گل‌محمدی که با تساوی و باخت مسابقات امسال را آغاز کرده بود با چهار برد متوالی موفق شده خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود در این گروه معرفی کند و در حال حاضر جایگاه مناسبی در جدول دارند.

نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته 3 در اندیشه صعود به مرحله دوم لیگ 3 است و برای رسیدن به هدف خود باید چهار هفته دیگر برابر تیم‌های دیگر گروه به میدان برود تا بتواند محک جدی در مرحله اصلی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور بخورد.

به جز مصدومیت یکی از بازیکنان مؤثر تیم شهرداری حمید سراجچی که به دلیل کشیدگی کشاله ران از ابتدای فصل در کنار تیمش نیست و همچنین بهزاد عرشی که دچار مصدومیت جزئی شده، همه بازیکنان تیم شهرداری برای بازی امروز برابر تیم شهرداری بانه حضور دارند.

از اردوی شهرداری‌چی‌های همدانی به گوش می‌رسد که مهدی توکلیان یکی از بازیکنان بومی و قدیمی این تیم به دلیل مشکلات انضباطی از این تیم اخراج شده و دیگر قادر به همراهی تیم شهرداری نیست و تصمیم کادر فنی برای اخراج وی جدی شده است.

در هفته هشتم تیم شهرداری همدان باید برابر تیم هم‌نام بانه‌ای خود در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج به میدان برود تا ضمن حفظ شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی با کسب سه امتیاز نیم‌نگاهی نیز به صدر جدول و منتظر لغزش تیم بعثت کرمانشاه باشد.

در مقابل تیم شهرداری بانه در سه هفته اخیر با دو پیروزی و یک شکست شرایط خوبی دارد و با برد هفته گذشته برابر برق ارومیه با روحیه مطلوبی به همدان سفر کرده است.

تا پایان هفته هفتم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور و در گروه سوم این مسابقات تیم شهرداری همدان با کسب 14 در رده سوم و همچنین تیم شهرداری بانه با کسب 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته است.

مسابقه بین دو تیم شهرداری همدان و شهرداری بانه عصر روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول