اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان:

بهترین گزینه برای شهرداری بهارستان روی میز شورا است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان گفت: بهترین گزینه برای شهرداری شهر بهارستان بر روی میز شورای شهر قرار دارد.

بهترین گزینه برای شهرداری بهارستان روی میز شورا است

سید جهانگیر هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب شهردار بهارستان اظهار کرد: در حال حاضر آقای ذیلابی به عنوان سرپرست شهرداری شهر جدید بهارستان سکان‌دار اداره شهر است، اما حداکثر تا 10روز دیگر شهردار جدید بهارستان به مردم معرفی می‎شود.

وی با بیان اینکه بهارستان شهری است که مشکلات عدیده‌ای دارد که این موضوع کار را برای یک شهردار سخت می‎کند، ادامه داد: شهردار انتخابی از سوی شورا باید فردی مدیر و مدبر باشد تا بتواند با درایت نسبت به رفع مشکلات موجود در سطح این شهر اقدام کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان  با تاکید بر اینکه کار شورا برای انتخاب شهردار جدید بسیار مشکل است، تصریح کرد: چرا که بهارستان از جمله شهر‌های جدیدی است که مشکلات بسیاری دارد و شهردار این شهر می‌تواند به میزان بسیاری در راستای رفع مشکلات بهارستان کارساز باشد.

وی به بررسی گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری بهارستان از سوی شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: بهترین گزینه برای شهرداری شهر بهارستان بر روی میز شورای شهر قرار دارد.

هاشمی تاکید کرد: نمی‌توانیم اسامی گزینه‎ها را اعلام کنیم، اما این قول را به مردم می‎دهیم که بهترین انتخاب را برای نشستن بر روی کرسی شهرداری بهارستان داشته باشیم.

انتهای پیام/63021/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول