اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

شهرداری همدان ظرفیت صعود به مرحله بعد لیگ 3 را دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در شرایط کنونی مسابقات لیگ دسته 3 تیم شهرداری همدان شرایط حضور در مرحله بعدی این بازی‌ها را دارد و به دنبال صعود مقتدرانه از مرحله نخست هستیم.

شهرداری همدان ظرفیت صعود به مرحله بعد لیگ 3 را دارد

هادی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان شرایط خوبی را از نظر نفرات و امکانات دارد به طوری با امید بالا برای صعود و حضور در مرحله بعد پیگیر مسابقات خود است.

وی افزود: شرایط جدول گروه سوم این مسابقات به گونه‌ای رقم خورده که نزدیکی امتیازات تیم‌ها بازی‌های هفته‌های آخر را حساس کرده است اما تیمی که مدعی صعود شده باید از همه بازی‌ها با امتیاز خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اضافه کرد: بعد از تساوی هفته گذشته برابر تیم البرز شهرداری زنجان سعی کردیم در تمریناتی که در نظر گرفتیم برای رفع اشکالات به میدان برویم تا از این بازی خانگی هم با برد از میدان خارج شویم.

به گفته وی؛ اطلاعاتی از مربیان تیم‌های مختلف که با تیم شهرداری بانه دیدار کرده‌اند دریافت کردیم و با شناخت نسبی به مصاف حریف می‌رویم و امیدواریم بارندگی شب گذشته در همدان، بر زمین و کیفیت مسابقه تأثیر نداشته باشد.

گل‌محمدی یادآور شد: در شرایط کنونی مسابقات لیگ دسته 3 تیم شهرداری همدان شرایط حضور در مرحله بعدی این بازی‌ها را دارد و به دنبال صعود مقتدرانه از مرحله نخست هستیم.

وی ادامه داد: برای بازی برابر تیم شهرداری بانه خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و فقط حمید سراجچی و بهزاد عرشی مصدومان تیم هستند که با تلاش کادر پزشکی برای بازی بعد در اختیار تیم خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: برد امروز مقابل بانه تا حد زیادی صعود را به دور بعد قطعی خواهد کرد و باید در هفته پایانی منتظر اتفاقی فوتبال در زمین باشیم تا از نظر اول یا دوم شدن در گروه چه وضعیتی پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: تیم فوتبال شهرداری توانایی حضور در مراحل پایانی لیگ دسته 3 و حتی صعود به لیگ بالاتر را دارد که امیدواریم با غیرت و همت بازیکنان بومی این تیم به هدف تعیین‌شده برسیم.

تا پایان هفته هفتم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور و در گروه سوم این مسابقات تیم شهرداری همدان با کسب 14 در رده سوم و همچنین تیم شهرداری بانه با کسب 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته است.

مسابقه بین دو تیم شهرداری همدان و شهرداری بانه عصر روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول