اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

دشمن برای فاصله‌اندازی جامعه ایرانی از قرآن تلاش می‌کند

امام جمعه راور گفت: تلاش دشمن بر فاصله‌اندازی جامعه ایرانی از قرآن و فرهنگ قرآنی است.

دشمن برای فاصله‌اندازی جامعه ایرانی از قرآن تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، ولایت را یکی از اساسی‌ترین ارکان دین مطرح کرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ غدیر و ولایت به عنوان اساسی‌ترین فرهنگ‌هاست که همه چیز نشأت گرفته از آن بوده و نقش بسزایی در زندگی شخصی و اجتماعی افراد دارد.

تویسرکانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و ضرورت انس انسان با قرآن و کلام وحی تصریح کرد: تلاش دشمن بر فاصله‌اندازی جامعه از قرآن و فرهنگ قرآنی است و ما باید ضمن تدبر در قرآن کریم و شناخت راههای ‌قرآنی دشمن را در این راه مأیوس کنیم.

در ادامه این نشست دادستان شهرستان راور با ارائه گزارش اجمالی در مورد مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه به اهداف دشمن در موقعیت فعلی کشور جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با اهداف اصلی براندازی نظام مقدس و تغییر در سبک زندگی افراد جامعه به عرصه آمده‌اند.

مهدی قویدل تصریح کرد: دشمنان با ورود به جنگ نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی و اعتقادات ملت ایران پرداختند که در بخش دین‌باوری به دلیل عدم احساس مسئولیت و خدمت بعضی از مسئولان به موفقیت‌هایی هم دست یافته‌اند تا آن جا که در برخی موارد ضد ارزش‌ها به ارزش تبدیل شده و مسئولان در برخورد با آن بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول