اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران:

نباید به دشمن اعتماد کرد/ کسی با اصل گفت‌وگو مخالفتی ندارد

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران گفت: کسی با گفت‌وگو و بیان دغدغه‌ها با دیگران مخالفتی ندارد بلکه مخالفت اصلی ناظر به این نکته است که نباید به دشمن اعتماد کرد.

نباید به دشمن اعتماد کرد/ کسی با اصل گفت‌وگو مخالفتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شکرالله رضازاده‌شرمه بعدازظهر امروز در جشن غدیر در مسجد امام محمدباقر(ع) میارکلای ساری اظهار داشت: اگر به دشمن خدا اعتماد شود آن‌گاه تمامی اصول و اساس متقن و منطقی زیر پا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به دیپلماسی دولت یازدهم گفت: کسی با اصل گفتگو هیچ گونه مخالفتی ندارد، از گفتگو استقبال می‌شود چرا که در گفت‌وگو می‌توان نقطه نظرات خود را صریح بیان کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه این گفت‌وگوها باید با حفظ احترام طرفین و با ادبیاتی موثر انجام شود تصریح کرد: تمام آحاد جامعه از این شیوه گفت‌وگو حمایت کرده و می‌کنند.

رضازاده با اظهار نگرانی از مواضع  برخی از افراد در اعتماد نکردن به دشمن اظهار داشت: رهبری فرزانه انقلاب موضوع را کاملا روشن کردند، ایشان دشمن را غیر قابل اعتماد دانسته و به صراحت آن را بیان فرمودند که البته این موضع شفاف در تدوین و تنظیم نوع استراتژی  گفت‌وگو با طرف‌های غربی لحاظ می‌شود.

وی بیان داشت: در ادعیه مختلف به ضرورت عدم دوستی با دشمنان خدا اشاره بسیار دقیق شده است که البته شیعه این ضرورت را از اصول لایتغیر خود می‌داند چرا که هر گاه به دشمنان خدا اعتماد نشد آن‌گاه نتایج مثبت هم خود را نشان داد، اما هرگاه به دشمنان خدا اعتماد شد پسرفت‌های فراوان در امورات مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی بوجود آمد .

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران به پیام‌های مهم غدیر اشاره کرد و گفت: دقت در واقعه عظیم غدیر و سخنان بسیار مهم بیان شده در آن نشان می‌دهد که هیچ‌گاه نباید به دشمنان خدا اعتماد کرد چه بسا برخی افراد از سر ساده لوحی و بدون در نظر گرفتن پیام مهم غدیر به دشمنان خدا اعتماد کنند که البته نتیجه این اعتماد خود را هم با بدترین  وضع می‌بینند.

این فعال سیاسی و رسانه‌ای با اشاره به اینکه کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم در داخل کشور وجود دارد افزود: اگر نگاه به حل مشکلات صرفا به خارج از مرزها باشد همان اتفاقی رخ می‌دهد که در سال‌های پایانی جنگ شکل گرفت.

وی ادامه داد: برخی افراد در آن مقطع با هدف پایان دادن به جنگ به خارج از کشور چشم دوخته بودند که گذشت زمان ثابت کرد که این شیوه، شیوه ناصحیحی بوده است.

رضازاده خاطرنشان کرد: بدون شک اعتماد به جوانان همان‌گونه که رئیس جمهور ایران در دیدار با نخبگان علمی جوان بر آن تاکید داشتند می‌تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند.

وی در پایان با استقبال از برپایی مراسم جشن و سرور اهل بیت در نقاط مختلف کشور گفت: بدون شک از جمله وظایف مهم پیروان اهل بیت در زمان غیبت، شاد بودن در وقت شادی اهل بیت و غمگین بودن در ایام حزن آنها است که این می‌تواند آغاز یک حرکت عظیم دینی را نوید دهد.

 

انتهای پیام/86018/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول