اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

جنایت سراوان نشانه فتنه جدید دشمنان خارجی ایران است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایت حمله تروریست‌ها به مرزبانان ایران اسلامی در سراوان نشانه فتنه انگیزی جدید دشمنان خارجی کشورمان است.

جنایت سراوان نشانه فتنه جدید دشمنان خارجی ایران است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حادثه تروریستی تلخ سراوان بار دیگر نشان داد که ایران اسلامی خاری در چشمان دشمنان اسلام و انقلاب است و توطئه‌گران خارجی از هر وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از تروریست‌های مسلح سال‌ها است که از سوی کشورهای استکباری پیگیری شده و آنها با تجهیز اشرار به سلاح‌های پیشرفته، از آنها به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به ملت انقلابی ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

*خون شهدای سراوان پایمال نمی‌شود

نماینده مردم کرج در خانه ملت متذکر شد: به طور قطع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامی کشورمان با اقتدار حادثه تلخ سراوان و حمله به پایگاه مرزی کشورمان که منجر به شهادت سربازان رشید ایران شد را با جدیت و قدرت پیگیری کرده و پاسخی قاطع به فتنه‌انگیزان خواهند داد.

اکبریان تاکید کرد: خون شهدای مرزبان سراوان پایمال نخواهد شد و به زودی قاطعیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر به جهانیان و به ویژه استکبار جهانی و ایادی آنها اثبات خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد ملت در طول دوران دفاع مقدس و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های متعدد اظهار داشت: عزم و اراده ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب با مشاهده اینگونه توطئه‌ها تقویت شده و استکبار جهانی و حامیان تروریست‌ها که دست به این کارهای شوم می‌زنند، به طور قطع ملت ایران را نشناخته‌اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خون شهدای سراوان موجب می‌شود که مردم ما در مسیر انقلاب و ولایت استوارتر بوده و پاسخ قاطعی نیز در آینده نزدیک به تروریست‌ها و اشرار مسلح و حامیان خارجی آنها خواهیم داد.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول