اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان:

امنیت کردستان ریشه‌دار و دارای فاکتورهای امنیت است / دشمن ثبات کردستان را برنمی‌تابد

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: امنیت حاکم بر کردستان ریشه‌دار است و اقدامات اخیر ضدانقلاب نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به امنیت این استان وارد کند.

امنیت کردستان ریشه‌دار و دارای فاکتورهای امنیت است / دشمن ثبات کردستان را برنمی‌تابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی امشب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: امنیت استان کردستان به ویژه در طول چند سال اخیر امنیتی پایدار و خلل‌ناپذیر است و هیچ دشمنی نمی‌تواند این امنیت را خدشه‌دار کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اینکه می‌گوییم امنیت در کردستان ریشه‌دار است تنها یک حرف نبوده چراکه تمام فاکتورهای امنیت در این استان وجود دارد.

به گفته سردار رجبی، تمام فاکتورهای امنیت پایدار در این استان وجود دارد و کردستان از لحاظ تراز امنیتی نسبت به بسیاری از استان‌های کشور بالاتر است و مقدمات و بسترهای لازم برای حفظ این امنیت کاملاً وجود دارد.

وی تصریح کرد: امیدواری، اعتماد و تکیه‌گاه اصلی ایجاد این امنیت پایدار، ریشه‌دار و مردمی، حضور و مشارکت قابل توجه خود مردم و نیروهای بومی منطقه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: خود مردم استان ایجادکننده این امنیت بوده و قطعاً با تمام قدرت برای حفظ و نگهداری آن تلاش خواهند کرد.

سردار رجبی با بیان اینکه بیش از 99 درصد از نیروهای سپاه بیت‌المقدس بومی استان هستند، بیان داشت: شهدایی که چند روز اخیر در این استان تقدیم انقلاب شدند نیز نیروهای بومی‌بومی بودند.

به گفته وی، نیروهای مستقر در هر شهرستان و منطقه‌ای از استان از مردمان خود آن منطقه هستند.

این مسئول با بیان اینکه وجود این امنیت پایدار که در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای بومی منطقه ایجاد شده برای دشمنان قابل قبول نیست، اذعان داشت: دشمنان انقلاب از آغاز تشکیل این نظام الهی برای ایجاد ناامنی و جلوگیری از پیشرفت نظام دست به اجرای هر توطئه‌ای زده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی هیچگاه تمامی نداشته و برای دستیابی به اهداف شومشان در دوران‌های مختلف توطئه‌های زیادی را علیه ما اجرا کرده‌اند.

به گفته سردار رجبی، حضور عوامل ضدانقلاب به منظور ایجاد ناامنی در مناطق مرزی همچون کردستان و خوزستان و غیره نظام را سال‌ها درگیر کرده بود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ضدانقلاب و دست‌‌نشانده‌های دشمن در اوایل انقلاب، ایستادگی در اصول و عدم وابستگی ملت ایران را بیشتر و توان رزمی نیروهای مسلح را افزایش داد، گفت: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی از لحاظ توان رزم و بازدارندگی و ساختار و سازمان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز کرد: وجود امنیت و توانمندی قابل توجه نیروهای مسلح موجب خشم دشمنان شده و این معادله روشنی است که دشمن این اقتدار را برنخواهد تابید.

سردار رجبی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد یک روند منفی برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی نظام است، گفت: حضور سالیانه میلیون‌ها مهمان از سراسر کشور با وجود توطئه‌های گسترده دشمنان در ناامن جلوه دادن این استان، موجب خشم بیش از پیش آنان شده است.

به گفته وی، ایجاد بسترهای لازم برای حضور هزاران زائر راهیان نور و اسکان شبانه بیش از 500 نفر از آنان در استان ظرفیت ارزشمندی برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر استان به مردم سایر نقاط کشور است که دشمنان برای جلوگیری از آن دست به هر اقدامی می‌زنند.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، حضور این همه زائر راهیان نور به کردستان موجب شناساندن و معرفی این استان مرزی به افرادی می‌شود که شاید اصلاً کردستان را نمی‌شناسند.

سردار رجبی افزود: آشنایی این افراد با جغرافیا و آداب و رسوم و جاذبه‌های گردشگری استان موجب توسعه صنعت گردشگری و بهبود و ارتقا سطح معیشت و رونق اقتصادی استان می‌شود.

به گفته وی، حضور این میزان گردشگر ناشی از وجود امنیت پایداری است که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم و به برکت خون پاک شهدای این مرز و بوم به دست آمده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دشمنان باید بدانند با اینگونه اقدامات نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به امنیت پایدار منطقه وارد کنند چراکه این اتفاقات ممکن است در هر جایی دیگر رخ دهد.

وی با بیان اینکه دشمن با اینگونه اقدامات امید نشان‌دادن استانی ناامن را در سر می‌پروراند، گفت: بدون شک آنچه دشمن دنبال می‌کند خیالی واهی بوده و تنها نتیجه‌ای که عایدشان می‌شود، حضور بیش از پیش مردم و اتحاد و همبستگی ملت ایران خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خطاب به دشمنان گفت: دشمنان و دست‌نشانده‌های آنان بدانند که مردم انتقام شهدا را از عوامل ضدانقلاب می‌گیرند و آنان را به سزایی اعمالشان می‌رسانند.

سردار رجبی با بیان اینکه چهره واقعی این عوامل خودفروخته برای ملت ایران کاملاً مشهود و آشکار است، بیان داشت: دشمنان به خوبی عمق تنفر ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور کردستان نسبت به خود را درک کرده و بر همین اساس به اجرای چنین اقداماتی دست می‌زنند.

وی افزود: انجام چنین اقداماتی آن هم در شهرستانی که به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در سطح کشور مورد توجه مردم است تنها برای ضربه زدن به آرامش مردم و خلاف خواست آنان بوده و خود مردم جواب آنان را خواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه شهادت شهدای اخیر لطمه بزرگی برای همه ما بود، گفت: درست است که ما عزیزان خود را از دست داده‌ایم، اما می‌بینیم فراخوان عمومی برای مردم استان بوده و همه از این اتفاق غمگین و با خانواده آنان همدردی می‌کنند.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، این اتفاق موجب شد روح تازه‌ای در مردم نسبت به ضدانقلاب و اهداف شوم آنان دمیده شود که این برخلاف خواست و انتظار این عوامل خود فروخته است.

سردار رجبی در پایان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تشییع جنازه این شهدا نشان از عمق بصیرت و ارادت قلبی مردم استان به نظام و کینه آنان از ضدانقلاب بود، گفت: نوشتن طومارها توسط بازاریان و اصناف به منظور محکوم کردن این اقدام ضدانقلاب به معنی حضور همیشگی مردم در صحنه است.

انتهای پیام/79002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول