اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود:

غدیر بزرگترین عیدی خدا به جهان است/ رفتار دشمنان را زیر نظر بگیریم

رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود گفت: غدیر، عید ولایت و امامت و تکامل دین الهی بر روی زمین و بزرگ‏ترین عیدی خدا به جهان است که باید گرامی داشته شود.

غدیر بزرگترین عیدی خدا به جهان است/ رفتار دشمنان را زیر نظر بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام احمد نظری پیش از ظهر امروز در جلسه طرح ابرار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود که با حضور شورای دفتر بسیج دانشجویی و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت این نهاد در دفتر بسیج دانشجویی برگزار شد، در سخنانی با تبریک اعیاد قربان و غدیر و نامگذاری این دهه با عنوان ولایت و امامت اظهار کرد: سبب نام‏گذاری این دهه با نام ولایت و امامت اهمیت این موضوع است که اسلام بدان توجه دارد و ما نیز باید به این موضوع که سبب تکمیل دین پیامبر خاتم شد، توجه کنیم.

وی افزود: موضوع امامت و ولایت به اندازه‌ای مهم است که خداوند به پیامبرش دستور می‌دهد که این موضوع را ابلاغ کند و گرنه رسالتش ناتمام خواهد بود.

مسئول سابق کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطر نشان کرد: واقعه غدیر خم به اندازه‌ای مهم است که خداوند بعد از موسم حج و با حضور تمام قبایل و جمعیت‌های آن زمان که اسلام آورده بودند، امر به تعیین جانشین کرد.

وی تصریح کرد: غدیر، عید ولایت و امامت و عید تکامل دین الهی بر روی زمین است و این بزرگ‏ترین عیدی خدا به جهان است که باید گرامی داشته شود.

نظری با بیان اینکه رسالت ما به عنوان پیش‏قراولان مکتب اسلام و شیعه گسترش فرهنگ غدیر است، بیان کرد: باید ما بتوانیم با مطالعه و تحقیق و استدلال‌های عقلی و منطقی این موضوع مهم اسلام را تبیین و تشریح و کمک کنیم تا موضوع ولایت و امامت در جهان اسلام فراگیر شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: باید ملت ما هوشیار باشند و گول بازی‌ها و توطئه‌های دشمنان را نخورند و تلاش کنند تا وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: اکنون که همه مسئولان تلاش می‌کنند تا کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کنند؛ مردم نیز باید به مسئولان در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

نظری تأکید کرد: باید با تحلیل درست و منطقی از رفتار دشمنان خود را زیر نظر بگیریم و بدانیم که دشمنان ما همیشه راه دشمنی را با ما در پیش دارند؛ چرا که کفر با حق همیشه در تضاد و مخالفت است.

وی بیان کرد: این تضاد هیچ‏گاه از بین نمی‌رود؛ اما می‌توان با فرموده رهبری فرزانه انقلاب با نرمش‌های قهرمانانه در برابر آنها ایستاد و امتیاز گرفت و آنها را مغلوب و رام خود کرد که این نیاز به بصیرت و همدلی همگان دارد.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول