اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شب گذشته تاکنون صورت گرفت

بارش 10 میلی‌متری باران در شهر قیدار استان زنجان

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بارش‌های استان از شب گذشته گفت: بیشترین میزان بارش از قیدار با 10.6 میلی‌متر گزارش شده است.

بارش 10 میلی‌متری باران در شهر قیدار استان زنجان

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز بارش‌ها از شب گذشته در سطح استان زنجان اظهار داشت: بارش باران از چند روز پیش در این منطقه پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه بارش‌های پیش‌بینی شده در زنجان تا عصر امروز ادامه می‌یابد، افزود: با قطع بارش‌ها دمای حداقل و حداکثر در سطح استان زنجان کاهش می‌یابد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به کاهش ناپایداری‌های جوی از روز دوشنبه در زنجان اشاره و تصریح کرد: دمای استان تغییر چندانی در چند روز آینده پیدا نمی‌کند.

این کارشناس هواشناسی حداقل و حداکثر دمای شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین شش و 16 درجه در نوسان اعلام کرد و افزود:‌ دمای زنجان در حال حاضر هشت درجه بالای صفر است.

یاغموری میزان بارش در شهر زنجان را از شب گذشته نزدیک سه میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: بیشترین میزان بارش از آغاز بارش‌ها در سطح استان با 10.6 میلی‌متر از قیدار گزارش شده است.

وی میزان بارش ثبت شده از شهرهای ابهر و خرم‌دره را 6.4 میلی‌متر عنوان کرد و افزود: ماهنشان هم طی این مدت به میزان چهار میلی‌متر بارش داشته است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش گزارش شده از شهرهای آب‌بر و گرماب را به ترتیب 5.4 و 6.5 میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: این میزان بارش تا ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز ثبت شده است.

این مسئول پایین‌ترین دمای ثبت شده از سطح استان را طی 24 ساعت گذشته از دو شهر زنجان و قیدار شش درجه اعلام کرد و افزود: طی این مدت بیشترین دمای ثبت شده از ماهنشان 20 درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول