اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره عملیات هلال‌احمر استان کرمان:

کرمان 2 هزار امدادگر تخصصی دارد

سرپرست اداره عملیات و امداد و نجات هلال احمر استان کرمان گفت: استان دارای بیش از 2 هزار امدادگر تخصصی است و امدادگران کرمانی برای حضور در حوادث کشوری آمادگی دارند.

کرمان 2 هزار امدادگر تخصصی دارد

فرهاد رستگاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان بهترین سگ‌های زنده‌یاب ایران را از نظر تجسس، هماهنگی و فرمان‌پذیری دارد و این سگ‌ها در آمادگی کامل برای امدادرسانی در هر منطقه از کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم آنست هلال احمر کرمان دارای رتبه برتر کشوری است، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان در زمینه جستجو و نجات با استفاده از سگ‌های تجسس مقام نخست ایران را دارد.

سرپرست اداره عملیات و امداد و نجات هلال احمر استان کرمان افزود: زمانی که حادثه‌ای روی می‌دهد، تیم‌های عملیات و امداد و نجات هلال احمر وارد صحنه می‌شوند و برای نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

رستگاری از فعالیت 9 رسته تخصصی در هلال احمر خبر داد و تصریح کرد: داوطلبان هلال احمر بر اساس علایق خود در این رسته‌ها عضو شده‌اند و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: کرمان دارای بیش از 2 هزار امدادگر تخصصی است و امدادگران استان برای حضور در حوادث کشوری آمادگی دارند.

رستگاری تعداد تیم‌های ایثار جمعیت هلال احمر استان کرمان را 20 مورد ذکر کرد و ادامه داد: دو تیم آوار و سیلاب هم در جمعیت هلال احمر کرمان فعال هستند.

وی گفت: تیم‌های تخصصی آوار و سیلاب و واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان رتبه نخست کشوری را در سال جاری به دست آوردند.

انتهای پیام/80019/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول