اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‎احمر آزادشهر و رامیان خبر داد

آمادگی کامل هلال‎احمر آزادشهر و رامیان برای مقابله با حوادث احتمالی

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‎های آزادشهر و رامیان از آمادگی کامل نیروهای هلال‎احمر برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد.

آمادگی کامل هلال‎احمر آزادشهر و رامیان برای مقابله با حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین شکی عصر امروز در جمع امدادگران هلال‎احمر شهرستان‎ رامیان اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات این شهرها بعد از طی کردن کلاس‎های آموزشی و برگزاری مانورهای مختلف امداد و نجات آمادگی کامل دارند تا در برابر حوادث احتمالی از جمله برف و باران عملیات امداد و نجات را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم هیچ اتفاق ناگواری در اثر حوادث مختلف از جمله تغییرات جوی صورت نگیرد که جان و مال همشهریان در معرض خطر قرار بگیرد اما نیروهای امداد و نجات ما با حضور در کلاس‎های آموزشی و توان‌افزایی آماده خدمات‎دهی به افراد هستند.

برگزاری کلاس‎های توان‎افزایی در کنار مانور زلزله و سیل در آزادشهر و رامیان

وی اضافه کرد: در هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزاری دوره آموزشی توان‎افزایی، برگزاری دوره‎های امداد و نجات، برگزاری مانور زلزله با همکاری مدیریت بحران شهرستان آزادشهر، انتقال مصدومان از ارتفاع، برگزاری مسابقه امداد بین مربیان، برگزاری مسابقه کمک‎های اولیه بین امدادگران، برگزاری مانور زلزله در سطح مهدهای کودک با همکاری بهزیستی آزادشهر و برگزاری مانور سیل با همکاری مدیریت بحران رامیان در روستای باقرآباد واقع در کوهستان‎های جنوبی شهر رامیان که در کنار رودخانه قرار دارد، از مهمترین برنامه‎های ما بود که به ارتقا سطح آمادگی مربیان و امدادگران و بالابردن سطح بینش و آگاهی مردم در مواجه با سیل زلزله کمک شایانی کرده است.

اکیپ امداد مسیر کوهستانی خوش‎ییلاق را 24 ساعته پوشش می‎دهند

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان ادامه داد: اکیپ ثابتی از نیروهای جمعیت هلال‌احمر متشکل از شش امدادگر با یک آمبولانس و ست کامل نجات به صورت 24 ساعته در محور «خوش‎ییلاق» به سمت شاهرود مستقر هستند و اکیپ‎های سیار هم سایر مسیرها از جمله مسیر کوهستانی «النگ» به سمت شاهرود را پوشش می‎دهند.

شکی تاکید کرد: هم‎استانی‎های گرامی و مسافران قبل از سفر به اخبار رسانه‎های جمعی و هشدارهای ایمنی پلیس و مدیریت بحران از جمله به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و غذا، دور شدن از رودخانه‎ها در هنگام بارندگی و تماس فوری با 115، هلال‌احمر، آتش‎نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راه به هنگام حادثه توجه کنند.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول