اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

امدادرسانی نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی به 5900 حادثه‌یده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی به 5 هزار و 900 حادثه‌یده در طول نیمه نخست سال جاری خبر داد.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر آذربایجان غربی به 5900 حادثه‌یده

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در شش ماه نخست سال جاری در بیش از 720 حادثه حضور داشته و برای حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده‌اند.

وی با  اشاره به افزایش 26 درصدی حضور در حوادث نیروهای امدادی استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: تیم‌های عملیاتی و امدادرسانی استان در نیمه نخست سال گذشته در 600 مورد حادثه حضور داشته و امدادرسانی کرده‌اند.

زینالپور با اعلام این مطلب گفت: شهرستان‌های ارومیه، سلماس و اشنویه به ترتیب بیش‌ترین امدادرسانی را از نیروهای هلال احمر استان در سال جاری دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که در شهرستان‌های بوکان، شاهین‌دژ و پلدشت شاهد کمترین حوادث بوده‌ایم، سهم امدادرسانی نیروهای هلال احمر استان به این مناطق نیز در نیمه نخست سال جاری کمتر از سایر مناطق استان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 5 هزار و 900 حادثه‌دیده در این مدت در استان اشاره کرد و گفت: از این میان، به یک‌هزار و 446 نفر خدمات سرپائی ارائه شده است و 480 نفر نیز برای تکمیل روند درمان به مراکز درمانی مختلف انتقال داده شده‌اند.

زینالپور همچنین از اسکان اضطراری 3 هزار نفر از حادثه‌دیدگان در این مدت توسط نیروهای هلال احمر استان خبر داد.

وی در جریان این امدادرسانی‌ها، به توزیع اقلام امدادی رایگان، میان آسیب‌دیدگان اشاره کرد و گفت: در عملیات امدادی مختلف، اقلام امدادی با ارزشی بیش از یک میلیارد و 850 میلیون ریال به صورت رایگان میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

زینالپور با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال بروز حوادث مختلف در این فصول، بر ضرورت رعایت احتیاط‌های لازم تأکید کرد و گفت: با رعایت نکات ایمنی و احتیاط‌های لازم می‌توان تا حد زیادی از بروز بسیاری از حوادث مرتبط با این فصول جلوگیری کرد.

انتهای پیام/61006/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول