اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تاکنون صورت گرفت

بهره‌مندی 586 روستایی از خدمات بهداشتی هلال احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: از سال گذشته تاکنون بیش‌از 586 نفر از اهالی روستاهای بشرویه از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 586 روستایی از خدمات بهداشتی هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر بشرویه به نقاط محروم اعزام شد تا بارقه‌ای از امید در دل مردم روستانشین مناطق دورافتاده ایجاد شود.

وی به اهداف اجرای این طرح در مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: محرمیت‌زدایی، کمک به ارتقاء سطح سلامت اقشار کم برخوردار و توانمندسازی ارتقای مهارت مردم در مناطق محروم از جمله اهداف اصلی این طرح بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان این‌که در این مرحله از اعزام، زنان و کودکان روستایی غربالگری می‌شوند، یادآور شد: غربالگری بیماری‌های زنان و کودکان در روستاهای اصفاک، امیرآباد، خانیکو، محمد‌آباد، زین‌آباد و سعادت‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

عارفیان تصریح کرد: یک پزشک عمومی، یک بینایی سنج، یک روانشناس، یک ماما و یک تیم پزشکی و مشاوره‌ای در این کاروان سلامت حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 86 نفر از اهالی این روستاها ویزیت رایگان شدند، اذعان داشت: همچنین این تیم اقدام به توزیع  78 بسته بهداشتی در بین مردم روستایی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خاطرنشان کرد: از آغاز اعزام کاروان‌های سلامت در بشرویه از سال گذشته تاکنون، بیش از 586 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها برخوردار شدند.

انتهای پیام/69021/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول