اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری 10 بر صفر در یاسوج حاصل شد

هلال‌احمر اصفهان شکار بزرگ شهرداری یاسوج در فوتبال امیدهای کشور

تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج با نتیجه پر گل 10 بر صفر مهمان اصفهانی خود هلال‌احمر را در لیگ دسته اول امیدهای کشور با شکست سنگین بدرقه کرد.

هلال‌احمر اصفهان شکار بزرگ شهرداری یاسوج در فوتبال امیدهای کشور

مربی تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: عصر امروز در یک بازی روان توانستیم حریف اصفهانی خود هلال‌احمر اصفهان را با شکستی سنگین در ورزشگاه تختی شهر یاسوج بدرقه کنیم.

جواد رضایی افزود: تیم هلال‌احمر در رده سوم این رقابت‌ها و پشت سر شهرداری قرار داشت که امروز موفق به شکست تاریخی این تیم شدیم.

وی از بازی روان بازیکنان تیم خود گفت و افزود: امید بسیار زیادی برای صعود به لیگ برتر امیدهای کشور داریم که اگر مسئولان استانی شهرداری را حمایت کنند، این مهم دور از دسترس نیست.

رضایی از صدرنشینی تیم امید شهرداری یاسوج در جدول لیگ دسته اول امیدهای کشور گفت و افزود: این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان و به کار بستن دستورات مربیان در زمین بازی است.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: هفته آینده در اهواز با کارون خوزستان یکی از سخت‌ترین حریفان خود بازی داریم که حتم دارم در اهواز با این شرایط نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی به گلزنان این دیدار اشاره کرد و گفت: در این جشن گل دو بازیکن ما هت‌تریک کرده و چند بازیکن دیگر هم هر کدام یک گل وارد دروازه حریف اصفهانی کردند.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول