اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند:

خدمات‌رسانی هلال احمر در پیست آبعلی قطع می‌شود

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با اشاره به روند فعلی موجود در پیست آبعلی گفت: هلال احمر با وجود شرایط فعلی، امسال در پیست آبعلی خدمات ارائه نمی‏‌دهد.

خدمات‌رسانی هلال احمر در پیست آبعلی قطع می‌شود

حمید فرهادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه نشست مدیریت بحران شهرستان دماوند بیان کرد: شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهرستان دماوند در فصل زمستان، توجه بیشتری به این بخش را می‎طلبد، اما حادثه و بحران همیشه و در همه فصول وجود دارد.

فرهادی در خصوص اماکن اسکان اضطراری در شهرستان دماوند گفت: در این‏‌باره باید تمهیدات ویژه‎ای اندیشیده شود تا در صورت بروز بحران‎های وسیع در شهرستان، بتوان جمعیت هر منطقه را در مکانی امن اسکان داد.

وی با اشاره به احداث و راه‎اندازی تونل و زیرگذر مشاء افزود: بروز تصادفات با قربانیان و مصدومان متعدد در این محور، توجه ویژه نیروهای ما را به این منطقه جلب کرده و سایر نهادهای ستاد مدیریت بحران نیز باید به آن نگاه ویژه‎ای داشته باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: پیست آبعلی یکی از مکان‎هایی است که بیشترین توان و وقت نیروهای امدادی ما را در زمستان به خود معطوف می‎سازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این پیست متعلق به بخش خصوصی است و ما باید نیرو، توان و تمرکز خود را برای پوشش هر چه سریع‎تر حوادث احتمالی در فصل زمستان اختصاص دهیم، از امسال از دادن خدمات امدادی به این بخش معذوریم.

فرهادی تصریح کرد: مسئولان پیست در صورت تمایل به ادامه پوشش امدادی بخش خود می‎توانند با انعقاد قرارداد با جمعیت هلال احمر اقدام کنند تا از نیرو و توان داوطلبان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول