اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمک یک میلیارد و 783 میلیون ریالی اردبیلی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: در جشن عاطفه‌ها که با هدف حمایت از کودکان مستمند برگزار شد،‌ مردم استان بیش از یک میلیارد و 783 میلیون ریال کمک کردند.

کمک یک میلیارد و 783 میلیون ریالی اردبیلی‌ها به جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: مساعدت‌های مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل در جشن عاطفه‌های سال 92 نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 52 درصد رشد داشته است.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها مردم نیک‌اندیش استان اردبیل در این جشن افزون بر شش میلیارد و 734 میلیون ریال به صورت نقدی و جنسی به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت کرده‌اند.

زلالی با اعلام اینکه مردم خیرخواه استان بیش از یک‌میلیارد و 783 میلیون ریال به صورت نقدی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مساعدت کرده‌اند، ادامه داد: کمک‌های جنسی مردم خیر و نیکوکار استان نیز در این جشن نزدیک به پنج میلیارد ریال بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بالغ بر 947 میلیون ریال از کل مبلغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های سال‌ جاری توسط دانش‌آموزان در سطح مدارس استان جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها از 10 تا 12 مهر ماه سال ‌جاری در مدارس، میادین، معابر و همچنین مصلاهای استان برگزار شد، اضافه کرد: تعداد 220 پایگاه ثابت و سیار مساعدت‌های مردم خیر استان را جمع‌آوری کرده و در اولین زمان ممکن بعد از شمارش در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از مساعدت‌های خیرین و دانش‌آموزان بیان کرد: مبالغ و اجناس اهدایی در مدارس در اختیار مدارس قرار گرفته که مقرر شده این کمک‌ها با تشخیص هیئت امنای مدارس صرف دانش‌آموزان همان مدارس شود.

انتهای پیام/62001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول