اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قمی‌ها در کمک به نیازمندان رکورد زدند

کمک 10 میلیارد ریالی مردم به جشن عاطفه‌ها در قم

مدیرکل کمیته امداد استان قم از استقبال گسترده قمی‌ها برای حضور در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: قمی‌ها در رکوردی بی‌سابقه مبلغ 10 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

کمک 10 میلیارد ریالی مردم به جشن عاطفه‌ها در قم

عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با قدرشناسی از اقدامات خداپسندانه مردم و مشارکت‌های مردمی در استان قم، بیان کرد: مردم با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی حماسه خلق کردند.

وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی قم برای کمک به نیازمندان تصریح کرد: میزان مشارکت قمی‌ها در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته حدود 90 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول افزایش مشارکت‌های مردمی را در این مدت نقطه عطفی در تاریخ کمک به نیازمندان ارزیابی کرد و گفت: این میزان مشارکت، نشانه توجه و اقبال مردم برای کمک به نیازمندان و اعتماد ایشان به کمیته امداد امام خمینی است.

جلالی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان قم بیان داشت: خیرین و نیکوکاران قمی 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به تحصیل نیازمندان اهدا کردند در حالی که کمک‌های مردمی در سال گذشته از دو میلیارد و 300 میلیون ریال تجاوز نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: در جشن عاطفه‌ها که امسال برگزار شد، شاهد رشد 400 درصدی عاطفه‌ورزی‌های مردمی در این جشن نسبت به سال گذشته بودیم که نشان از حس‌ انسان‌دوستانه مردم دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم از تلاش‌های انجام شده برای هدایت کمک‌های مردمی به سمت نیازهای واقعی نیازمندان خبر داد و متذکر شد: تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه درمان خانواده‌های نیازمند از جمله نیازهایی است که مردم می‌توانند در برطرف کردن آن به صورت جدی مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به کمک‌های غیرنقدی مردم در این جشن تصریح کرد: نوشت افزار، کفش، پوشاک و مواد خوراکی از جمله هدایایی هستند که به صورت غیرنقدی به نیازمندان اهدا شد.

جلالی در بخش پایانی سخنان خویش با بیان اینکه علما و مراجع نیز در این جشن مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مکارم شیرازی مبلغ شش میلیارد ریال هدیه غیرنقدی برای کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

انتهای پیام/78005/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول