اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

مشارکت یک میلیارد ریالی آملی‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در جشن عاطفه‌های امسال مردم این شهرستان یک میلیارد و 235 میلیون و 738 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند و مستمند یاری رساندند.

مشارکت یک میلیارد ریالی آملی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علی‌پور عصر امروز در نشست با کارکنان این نهاد بیان داشت: در جشن عاطفه‌های امسال مردم نیک‌اندیش این شهرستان یک میلیارد و 235 میلیون و 738 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند و مستمند یاری رساندند.

وی افزود: 25 پایگاه ثابت و سیار در شهر آمل و بخش لاریجان فعالیت داشتند که جشن عاطفه‌های امسال را با شعار "مهر در انتظار مهر حماسی" پشت سر گذاشتند.

به گفته مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، 218 میلیون و 730 هزار و 500 ریال هم مبلغ رشد کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

علیپور با تاکید اینکه مسئولان اداره آموزش و پرورش، سپاه ناحیه آمل و پایگاه‌های بسیج محلات نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعال بودند، گفت: 60 هزار پاکت جمع‌آوری هدیه جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان و پایگاه بسیج محلات این شهرستان توزیع شده که تعداد 50 هزار پاکت در این بین به اداره آموزش و پرورش این شهرستان سپرده شده تا میان فرهنگیان و دانش‌آموزان توزیع شود و همچنین 10 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها نیز در بین نیروهای مقاومت بسیج و پایگاه محلات توزیع شد.

علیپور تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان 600 دانش‌آموز و 400 دانشجو زیرپوشش دارد و به آنها خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی می‌دهد.

وی درباره مشارکت مردم در جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان بیان داشت: در این روز نیز سه پایگاه امداد برای جمع‌آوری نذورات، قربانی و کمک‌های مردمی این شهرستان مستقر شدند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آمل یادآور شد: در عید قربان مردم آمل حدود مبلغ 100 میلیون ریال گوشت قربانی و کمک‌های نقدی به نیازمندان و مستمندان این شهرستان داشتند.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول