اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نکا خبر داد

کمک دو برابری خیران نکایی به جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: در جشن عاطفه‌های امسال تاکنون مبلغ 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی در نکا جمع‌آوری شد که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشت.

کمک دو برابری خیران نکایی به جشن عاطفه‌ها

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان دو برابر شدن کمک خیرین و مردم نکا به جشن عاطفه‌ها افزود: خوشبختانه جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» با همکاری اداره آموزش و پرورش و دانش‌آموزان و مردم نوع‌دست، مشارکت واقعی خانواده‌ها را در این امر به نمایش گذاشت.

وی اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده از مدارس به دانش‌آموزان همان مدرسه اختصاص خواهد یافت و این مسئله از همان فردای جشن عاطفه ها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها مصداق بارز نوع‌دوستی و انسان‌دوستی و حرکتی برای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری است، گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان نکا همگام با سراسر کشور با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها ثابت کردند که همیشه به فکر نیازمندان و محرومین هستند.

عمادی ادامه داد: در سال جاری 28 پایگاه جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نکا در نظر گرفته شده بود که سه پایگاه سیار بوده است.

وی با اشاره به توزیع 15 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان و بسیجیان گفت: این پاکت‌ها نیز با هدف مشارکت همه دانش آموزان در این جشن با هر بضاعت مالی توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری همه ساله در مهر ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته 190 میلیون ریال کمک‌های مردم خیر و نیکوکار جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع ‌شد، بیان داشت: امسال نیز 400 میلیون ریال جمع‌آوری شد که از این مقدار 320 میلیون ریال نقدی بوده است.

وی بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

عمادی اعتماد مردمی به کمیته امداد امام را سرمایه‌ای ارزشمند برای این نهاد خواند و تاکید کرد: در سایه این اعتماد است که مردم و خیران نیکوکار کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در اسرع وقت به دست محرومان جامعه برسد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نکا گفت: حدود 500 دانش‌آموز، طلبه و دانشجوی نکایی در حمایت هستند که از خدمات تربیتی، تحصیلی و آموزشی کمیته امداد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول