اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

کمک بیش از 22 میلیارد ریالی فارسی‌ها به جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس از کمک 22 میلیارد ریالی مردم این استان به جشن عاطفه‌ها خبر داد.

کمک بیش از 22 میلیارد ریالی فارسی‌ها به جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، محمد بدری با بیان این که تاکنون مدارس آمار نهایی کمک‌ها در جشن عاطفه‌های سال جاری را اعلام نکرده‌اند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ به 30 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی افزود: بیش از 5 هزار و 600 پایگاه در سطح استان فارس در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خیرخواهانه مردم نیک‌اندیش و خیر این استان را دریافت کردند که حضور مردم  فهیم و همیشه در صحنه فارس در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار پرشورتر و چشمگیرتر بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کمک‌های مردم فارس به جشن عاطفه‌ها در سال گذشته 16 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در جشن عاطفه‌های امسال بیش از 40 درصد رشد داشته است.

بدری با تشکر و قدردانی از مردم خیر، نوع‌دوست، فهیم و همیشه در صحنه استان فارس که مانند گذشته با حضور باشکوه و پرشورشان در جشن عاطفه‌ها با دستان باسخاوت خود کمیته امداد امام خمینی این استان را در کمک رساندن به نیازمندان و محرومان به ویژه دانش‌آموزان همراهی و همیاری کردند، از آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، نیروی مقاومت بسیج و امور مساجد و همچنین از اصحاب رسانه فعال در فارس به ویژه صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2448/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول