اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

زنجانی‌ها 1،5 میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی مردم زنجان به جشن عاطفه‌ها خبر داد.

زنجانی‌ها 1،5 میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری مطلوب مردم شهرستان زنجان در جشن عاطفه‌ها تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن عاطفه‌ها با حضور باشکوه مردم شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: بر طبق آمار موجود مبلغ کمک‌های جمع‌وری شده در جشن عاطفه‌ها بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه از مبلغ مذکور 380 میلیون ریال به صورت نقدی جمع‌آوری شد، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 130 درصد افزایش یافته است.

این مسئول همچنین به جمع‌آوری یک میلیارد و 156 میلیون ریال کمک غیرنقدی در قالب این جشن اشاره کرد و گفت: امسال اغلب کمک‌‌های غیرنقدی مردمی در جشن عاطفه‌ها لوازم‌التحریر بود.

پناهی همچنین با اشاره به توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب جشن عاطفه‌ها، افزود: توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به دست اولیای مدارس، کمک‌های جمع‌آوری شده در مساجد توسط هیئت امنا در بین دانش‌آموزان نیازمند منطقه و همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده از محل پایگاه‌های دایر شده در معابر در بین جامعه هدف امداد و اقشار نیازمند در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی در ادامه با معرفی برخی از طرح‌های اجرای کمیته امداد خاطرنشان کرد: برای برآورد صورت گرفته سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اشاره به سایر کمک‌های خیرین در قالب یاری‌رسانی به جامعه هدف امداد اذعان داشت: مشارکت در قالب طرح اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه)، طرح اطعام و افطاری (در ماه مبارک رمضان و تامین غذا و یا سبد کالا)، طرح مفتاح‌الجنه (حضور و بازدید خیرین و مسئولان نظام از خانواده‌ها و نیازمندان)، طرح کوثر (تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده)، طرح شفا (تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج)، طرح حج فقرا (تامین هزینه اعزام سالمندان و اعضای خانواده‌ها به مشهد مقدس)، طرح احسان حسینی (استفاده از نذورات خیرین و هیئت مذهبی در ماه‌های محرم و صفر) و طرح جشن عاطفه‌ها (جمع‌آوری کمک‌های مردمی با حضور دانش‌آموزان خیر در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی) از جمله اقداماتی است که خیرین با همکاری امداد انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول