اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد

جمع‌آوری بیش از 22 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان رضوی از جمع‌آوری 22 میلیارد و 10 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های مهر ماه جاری خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 22 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها

علی‌اصغر حاجی‌نقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در جشن عاطفه‌های سال جاری مبلغ 22 میلیارد و 10 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سطح استان خراسان رضوی جمع‌آوری شد.

وی در ادامه افزود: این مبالغ که نزدیک به 10 میلیارد ریال آن کمک‌های غیر نقدی و بقیه مبالغ نقدی می‌باشد از طریق آموزش و پرورش استان در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار خواهد گرفت.

حاجی‌نقی با اشاره به اینکه مشهد رتبه نخست در استان خراسان رضوی با مبلغ اهدایی 5 میلیارد و 331 میلیون ریال و بیشترین‌ کمک‌های نقدی و غیر نقدی استان را داشته است، افزود: قوچان نیز در این رابطه رتبه دوم را با مبلغ دو میلیارد و 397 میلیون و 895 هزار ریال دارا می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در جشن عاطفه‌های سال جاری استقبال مردم در سه روز دهم، یازدهم و دوازدهم مهرماه قابل توجه بوده است، افزود: در روز یازدهم که جشن عاطفه‌ها در سطح شهر و در میادین شهرهای استان برگزار شده بود بیشترین مبالغ جمع‌آوری شده است.

وی در خاتمه افزود: با توجه به اینکه جمع‌آوری هدایا در مدارس به مدت یک هفته به طول انجامید، پیش‌بینی می‌کنیم بعضی مدارس در سطح استان خراسان رضوی در این رابطه گزارش‌های جدید و اعلام مبالغ بیشتر را به ما داشته باشند که تا پایان هفته جاری این گزارش‌ها به دست ما خواهد رسید.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول