اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

استکبارستیزی در ایران نهادینه شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استکبارستیزی در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

استکبارستیزی در ایران نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‏الله 13 آبان اظهار داشت: تجمع اولیه، راهپیمایی و تجمع نهایی، قرائت بیانیه دانش‏آموزی و دانشجویی و قطع‏نامه نهایی از جمله برنامه‏های مورد نظر در روز 13 آبان سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه مسیر و زمان راهپیمایی 13 آبان سال‌جاری مشخص شده است، تصریح کرد: این مراسم صبح روز 13 آبان، از ساعت 9:30 از چهارراه امیرکبیر زنجان آغاز و تا امامزاده ابراهیم(ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بنرها و پوسترهای مورد نظر و اقلام تبلیغاتی به شهرستان‏های مختلف استان زنجان ارسال شده است، اضافه کرد: تقویت روحیه استکبارستیزی از مهم‏ترین اهداف در این مراسم به شمار می‏رود.

حسینی ابراز داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز 13 آبان، تاکید بر نقش امام راحل و جانشین شایسته ایشان و تبیین راهبردهای ولایت در زمینه مبارزه با استکبار از مهم‏ترین سیاست‏ها و رویکردهای مراسم محسوب می‏شود.

این مقام مسئول یادآور شد: حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و دانش‎آموزان، ایستادگی در مقابل زیاده‎خواهی‎های استکباری و زمینه‌سازی بازتاب جهانی روحیه استقامت از دیگر سیاست‎های اجرای برنامه‏های یوم‏الله 13 آبان در سال‌جاری است.

وی با اشاره به اینکه یوم‏الله 13 آبان در سال‌جاری از ویژگی‏های خاصی نیز برخوردار است، ادامه داد: برخی از افراد ناآگاه اشاراتی دارند که دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» گفته نشود در حالی که این شعارها پشتیبان مذاکره دولت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استکبارستیزی مردم جمهوری اسلامی ایران یک موضوع نهادینه شده است، اذعان داشت: امیدواریم مردم استان زنجان نیز در این مراسم حضور گسترده‏ای داشته و به شکوه آن بیفزایند.

حسینی با اشاره به اینکه حضور روحانیت در مراسم 13 آبان سال‌جاری شکوه ویژه‌ای به مراسم می‏بخشد، خاطرنشان کرد: روحانیون باید در کنار دانش‎آموزان و دانشجویان باشند.

این مقام مسئول با اشاره به برپایی ایستگاه‏های نقاشی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت: دستگاه‏های دولتی باید برای رونق بخشیدن به این مراسم همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول