اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز چهارشنبه برگزار می‌شود

راهپیمایی سادات سوادکوهی به مناسبت عید غدیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت عید غدیر، گفت: راهپیمایی سادات سوادکوه در روز غدیر برگزار می‌شود.

راهپیمایی سادات سوادکوهی به مناسبت عید غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به عظمت عید غدیر خم، گفت: گرامیداشت غدیر به عنوان واقعه‌ای عظیم در دین ما باید مورد تبلیغ قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی به برنامه‌ریزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه برای گرامیداشت دهه غدیر در سوادکوه اشاره کرد و افزود: راهپیمایی روز غدیر با حضور سادات و مسئولان و مردم در روز چهارشنبه و از ساعت 9 از مسجد جامع زیراب به امامزاده عبدالحق و در شهرهای شیرگاه و پل سفید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز قرآنی و هیئت مذهبی و فعالان دینی و قرآنی حضور پررنگی در برنامه‌های دهه غدیر داشته باشند، خاطرنشان کرد: دیدار با علما و ایثارگران سادات نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه غدیر است.

ذاکری خطیر به هماهنگی‌های اداره تبلیغات اسلامی برای حضور سخنرانان در مراکز آموزشی و قرآنی و ترویج ارزش‌های غدیر اشاره و تصریح کرد: همکاری با ستاد برگزاری دهه غدیر در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

انتها ی پیام/86015/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول