اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه:

راهپیمایی 13 آبان با عظمت و شکوه ویژه‌ای در سلطانیه برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: راهپیمایی روز 13 آبان با عظمت و شکوه ویژه‌ای در شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

راهپیمایی 13 آبان با عظمت و شکوه ویژه‌ای در سلطانیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر صبح امروز در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی 13 آبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، راه مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی ارزش‌های انقلابی ملت ایران در راه مبارزه با استکبارستیزی، اظهار داشت: حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی این روز بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اهمیت 13 آبان، گفت: در سال‌جاری نظر به اهمیت و شرایط ویژه و با توجه به ذات استکباری شیطان بزرگ و همچنین به منظور پاسخگویی به یاوه‌گویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای راهپیمایی روز 13 آبان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: از همه دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری یوم‌الله 13 آبان، خواستاریم با همکاری بیشتر، زمینه حضور گسترده مردم ولایت‌مدار به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را در راهپیمایی این روز فراهم کنند.

ذوالقدر با بیان اینکه همکاری و حضور همه دستگاه‌های اجرایی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان بسیار ضروری است، ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی ساعت 10 صبح از مقابل مسجد فاطمه‌الزهرای شهر سلطانیه آغاز و به سوی مزار شهدا ادامه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهر سلطانیه ضمن تبریک دهه ولایت و گرامیداشت روز 13 آبان، جلسه تشکیل شده را در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و متذکر شد: 13 آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یادآور رشادت‌ها و جان‌باختگی دانشجویان و دانش‌آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

لازم به ذکر است، جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی یوم‌الله 13 آبان با حضور مسئولان شهرستان سلطانیه در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول