اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی 13 آبان

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی از حضور گسترده دانشگاهیان همگام با دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا اقدامی معافی عصر امروز در پنجمین جلسه مشترک کمیته آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد واحد انزلی با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و عید غدیر خم،‌ اظهار کرد: عید غدیر خم روز اکمال دین اسلام است.

وی با بیان اینکه «ولی» از اسمای الهی است، افزود: ولایت هرگز به اتمام نمی‌رسد و امیدواریم ما نیز از ولایت‌مداران واقعی باشیم.

این مسئول، فعالیت در امر آموزش را کار انبیا دانست و گفت: برای اینکه علم وسیله‌ای برای هدایت افراد باشد باید با تزکیه همراه شود.

وی به تقارن هفته تربیت بدنی با دهه ولایت اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به انتصاب دکتر میرزاده، رئیس عالی دانشگاه و نگاه ویژه وی به ورزش و ایجاد معاونت ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی، امیدواریم تحولات خوبی در عرصه‌های مختلف دانشگاه از جمله ورزش دانشگاه ایجاد شود.

اقدامی‌معافی، بر حضور همه جانبه دانشگاهیان منطقه 17 در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تأکید کرد و گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی امسال حضور همگانی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشگاهیان در این مراسم را پررنگ‌تر خواند و تصریح کرد: کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی همگام با دیگر اقشار با حضور همه‌جانبه خود در راهپیمایی این روز تاریخی شرکت می‌کنند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، با قدردانی از تلاش معاونان آموزشی و دانشجویی واحدها در ثبت نام دانشجویان جدید، اذعان کرد: بالا بردن کیفیت آموزشی در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب و ارائه راهکارهای جدید، خاطرنشان کرد: باید در راستای تأسیس رشته‌های جدید و رصد روزانه نیازهای واحدها و مراکز آموزشی تلاش شود.

اقدامی‌معافی، با تأکید بر نظارت هر چه بیشتر معاونان دانشجویی بر خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها، یادآور شد: معاونان دانشجویی باید با بازدید مداوم از خوابگاه‌های دانشجویی مشکلات این اماکن را بررسی کنند.

وی، نظارت بر نحوه تهیه غذا و رعایت بهداشت در این اماکن و در سلف سرویس واحدها و مراکز آموزشی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: معاونان باید پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشند.

این مسئول، به یکسان‌سازی زمان ثبت نام در واحدهای دانشگاهی منطقه 17 اشاره کرد و گفت: یکسان‌سازی زمان ثبت نام و آغاز کلاس‌ها در واحدها و مراکز آموزشی منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره جذب هیئت علمی مورد نیاز در واحدها، متذکر شد: تمام واحدها و مراکز آموزشی در جذب هیئت علمی اقدام کنند تا استفاده از مدرسان حق‌التدریس در واحدهای دانشگاهی به حداقل برسد.

اقدامی‌معافی، ارائه دروس توسط اساتید متخصص را مهم خواند و تصریح کرد: ارائه دروس در واحدها باید به متخصصان این دروس ارائه شده و از وجود اساتید تخصصی برای دروس ارائه شده استفاده شود.

وی افزود: در ارائه دروس به اساتید حق‌التدریس دریافت صلاحیت عمومی آنها در کنار دریافت کد تدریس مورد توجه قرار گیرد.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، توجه معاونان دانشجویی به ارائه خدمات بهتر به دانشجویان را مهم دانست و یادآور شد: یکی از نکاتی که می‌تواند مورد توجه معاونان دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی قرار گیرد ارائه خدمات بهتر در برطرف شدن مشکل تردد دانشجویان است.

وی یادآور شد: با هماهنگی مسئولان مربوطه شهری در برقراری سرویس ایاب و ذهاب عمومی در مسیر واحدهای دانشگاهی منطقه اقدام شود.

انتهای پیام/84002/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول