اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای هماهنگی یوم‌الله 13 آبان در سنندج مقرر شد

برگزاری راهپیمایی به صورت متمرکز/ نمایشگاه عکس مرتبط برپا می‌شود

شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در سنندج به این نتیجه رسید که راهپیمایی این روز به صورت متمرکز و محل تجمع در میدان آزادی این شهر باشد.

برگزاری راهپیمایی به صورت متمرکز/ نمایشگاه عکس مرتبط برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

در این جلسه برخی از اعضای حاضر در نشست به بیان توضیحات و پیشنهادهای خود در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم پرداختند.

نمایشگاه عکس برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس در این باره با تأکید بر آمادگی کامل این نهاد ارزشی در برگزاری حماسی این روز گفت: پوسترهای اطلاع‌رسانی در این رابطه تهیه و ارسال شده است.

مطلب نوری با اشاره به پیشنهادهای این نهاد در این ارتباط اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس در رابطه با جنایات آمریکا از جمله اقداماتی است که قرار است در این روز برگزار کنیم.

وی افزود: جنایات آمریکا به ویژه آنهایی که در داخل کشورهای اسلامی توسط استکبار انجام شده است در قالب عکس در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های سیار با همین موضوع نیز در داخل شهر تدارک دیده شده است تا در این روز به نمایش عکس‌های مربوط بپردازند.

طراحی مسابقه

همچنین نماینده سازمان دانش‌آموزی در این جلسه از برگزاری چندین برنامه توسط این سازمان در این ایام خبر داد و گفت: مجموعه نمایشگاهی با عنوان "بر فراز دانش" از جمله تدابیر ما در این روزها است.

رضایی با اشاره به تدارک یک مسابقه با 20 سؤال در این ارتباط اظهار کرد: سؤالات مسابقه از دل وصیت‌نامه معمار انقلاب و بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان جوان در مهر ماه جاری استخراج شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار برگ مسابقه به این منظور تکثیر شده است خواستار همکاری اعضای شورای هماهنگی راهپیمایی 13 آبان به منظور تهیه جوایز متناسب با مسابقه شد.

در ادامه این جلسه جانشین مسئول تبلیغات لشگر 28 با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی در روز 13 آبان تبلیغات متناسب با عظمت و بزرگی این روز را خواستار شد.

علی‌اشرف رودگاه از آمادگی این مجموعه به منظور تهیه نشریه و پوستر به صورت کلی در برگزاری راهپیمایی خبر داد.

در پایان این نشست شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان به این نتیجه رسید که راهپیمایی این روز به صورت متمرکز و محل تجمع در میدان آزادی شهر سنندج باشد.

انتهای پیام/79012/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول