اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

راهپیمایی 13 آبان امسال باید پرشورتر از همیشه برگزار شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال باید پرشورتر از همیشه برگزار شود و مردم در آن مشارکت گسترده داشته باشند.

راهپیمایی 13 آبان امسال باید پرشورتر از همیشه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز 13 آبان در فرمانداری شهرستان دماوند اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حادثه در سال‎های 1343، 1357 و 1358 است.

وی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره)،در دو حادثه اول از آمریکا سیلی خوردیم، اما در حادثه اخیر در 13 آبان 1358 و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سیلی محکمی به دشمن زدیم.

افشارنادری با اشاره به نام‎گذاری این روز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: این روز از مصادیق مبارزه ملی مردم کشور در مقابله با استکبار است و باید همه اقشار مردم در این راهپیمایی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این روز مختص راهپیمایی دانش‎آموزی و دانشجویی نیست، افزود: درست است که در سال 1357 به خاک و خون کشیده شدن دانش‎آموزان و دانشجویان توسط رژیم لکه ننگی برایشان شد، اما باید این روز را با دید وسیع‎تر و همان روز ملی استکبار جهانی ببینیم و زمینه حضور همه مردم اعم از کسبه و کارمند و مردم عادی را در کنار دانش‎آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند در بیان دلیل اهمیت بیشتر این روز در سال جاری خاطرنشان کرد: نشان دادن خوی استکباری آمریکا در جای جای جهان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به بی‎صداقتی آمریکا در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و بیان داشت: در ابتدای کار خود، اوباما گفت که مسئله با ایران فقط هسته‎ای است؛ اما بعد دیدیم که مسائل دیگر را هم مطرح کردند و نیز در دیدار با بنیامین نتانیاهو اظهار کرد که تمام گزینه‎ها از جمله گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

افشارنادری در ادامه به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: دیدیم که وی در مصاحبه‎هایی که انجام داد، بار دیگر رعایت ادب شخصی و دیپلماتیک را نکرد.

وی در پایان بار دیگر به لزوم حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی اشاره و خاطرنشان کرد: باید مردم نشان‎ دهند که مثل همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/2568/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول