اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای هماهنگی راهپیمایی 13 آبان مقرر شد

تعیین 6 محور در برگزاری راهپیمایی/ 13 آبان امسال متفاوت‌تر از همیشه است

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه راهپیمایی امسال به طور قطع پررنگتر خواهد بود گفت: در راهپیمایی امسال محورهای مختلفی تبیین شده است.

تعیین 6 محور در برگزاری راهپیمایی/ 13 آبان امسال متفاوت‌تر از همیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الله نریمانی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز دانش‌آموز در شهرستان سنندج اظهار کرد: سهم عمده‌ای از این راهپیمایی بر عهده دانش آموزان است.

وی با یادآوری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی گفت: فعالیت‌های این شوراها رسما در روز 13 آبان ماه آغاز خواهد شد.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان با تأکید بر سابقه طولانی این سازمان در حوزه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تصریح کرد: دستورالعملی را تنظیم کردیم تا آن را به کلیه مدارس در این رابطه ابلاغ کنیم.

نریمانی با بیان اینکه قرار است دانش‌آموزان دوره اول و دوره دوم متوسطه در این راهپیمایی شرکت کنند گفت: در راهپیمایی مسیرهایی مشخص شده است که بر طبق آن عمل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال مهم‌تر است اظهار کرد: علیرغم ظاهر فریبنده‌ای که استکبار در مدت اخیر در خصوص ایجاد رابطه با ایران داشت در عمل خلاف آن را ثابت کردند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه راهپیمایی امسال به طور قطع پررنگتر خواهد بود گفت: در راهپیمایی امسال محورهای مختلفی تبیین شده است.

نریمانی تأکید بر نقش امام و رهبر و تبیین راهبردهای ولی‌فقیه در رابطه با نوع رفتار با جهان سلطه را نخستین محور راهپیمایی امسال عنوان کرد و گفت: بصیرت‌افزایی و تقویت بیداری اسلامی دومین محور راهپیمایی خواهد بود.

وی تأکید بر حضور آگاهانه همه آحاد جامعه بویژه دانش‌آموزان، ایستادگی برابر زیاده‌خواهی استکبار، بهره‌گیری از بستر 13 آبان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازتاب جهانی هویت ملی و انقلابی ایران به منظور تهدید زدایی را از دیگر محورهای برنامه راهپیمایی امسال ذکر کرد.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور گسترده و آگاهانه مردم انقلابی کشور و استان کردستان در یوم الله 13 آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی زده شود.

انتهای پیام/79012/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول