اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی کودکان رودسر با شعار «بابا و مامان آرامش حق‌ماست»

کودکان رودسر به مناسبت هفته کودک با شعار «بابا و مامان آرامش حق ماست» در این شهر راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کودکان رودسر با شعار «بابا و مامان آرامش حق‌ماست»

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، کودکان این شهر پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته کودک از میدان سپاه تا میدان شهرداری راهپیمایی کردند.

کودکان رودسری پلاکاردهایی با شعار «بابا و مامان آرامش حق ماست»، «عشق به کودکان بزرگ‌ترین عشق است»، «ما حق داریم از عدالت اجتماعی برخوردار باشیم» و «کودکان امروز آینده‌سازان فردا هستند» را به همراه داشتند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر در حاشیه راهپیمایی مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از استقبال 400 کودک از برنامه‌های هفته کودک در این شهر خبر داد و اظهار کرد: امسال بیش از 20 برنامه فرهنگی، هنری و جشنواره در هفته کودک در رودسر در حال برگزاری است.

سیما یاوری شعار امسال هفته کودک را «زنده باد کودکی، زنده باد زندگی» اعلام کرد و افزود: برنامه‌های هفته کودک در رودسر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شده است.

وی دیدار با کودکان بستری در بیمارستان شهید انصاری را از برنامه‌های هفته کودک در رودسر دانست و بیان کرد: دیدار از کودکان بی‌سرپرست خانه کودک چافجیر، نمایش عروسکی و فیلم، مسابقه قصه‌گویی و ... از جمله برنامه‌های هفته کودک در شهرستان رودسر است.

یاوری با اشاره به آغاز فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر از سال 81، تصریح کرد: یک‌هزار و 500 نفر کودک عضو کانون مذکور هستند و 10 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر موجود است.

به گزارش فارس، بیش از 110 نفر کودک رودسری در راهپیمایی هفته کودک در این شهر شرکت کردند.

انتهای پیام/84001 /ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول