اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری صورت گرفت

آموزش 625 نفر دوره در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده‌

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری 625 نفر دوره آموزش در فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار شده است.

آموزش 625 نفر دوره در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده‌

صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد شش ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از کلاس‌های این مرکز کردند.

وی به برگزاری دوره قالی‌باف تابلویی در مرکز خدابنده اشاره کرد و افزود: این دوره با 76 ساعت آموزش برای 15 نفر از بانوان علاقه‌مند برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این دوره در کارگاه قالی‌بافی شهرستان خدابنده برگزار شده است، تصریح کرد: این کلاس با یک‌هزار و 140 نفر ساعت دوره برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره رفوگرفرش درجه 2 با 82 ساعت آموزش برگزار شده است، گفت: این دوره برای 16 نفر از علاقه‌مندان به این حرفه اجرا شده است.

بیگدلی اضافه کرد: این دوره با یک‌هزار و 312 نفر ساعت دوره در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اجرا شده است.

وی به برگزاری دوره سازنده گل‌های پارچه‌ای الگانس در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره با 90 ساعت آموزش در نوبت صبح برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این دوره برای 14 نفر از بانوان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: این دوره با یک‌هزار و 260 نفر ساعت دوره در کارگاه صنایع‌دستی اجرا شده است.

این مسئول به برگزاری دوره سازنده اسباب بازی‌های چوبی در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اشاره کرد و بیان داشت: این دوره با 330 ساعت آموزش برای 13 نفر از علاقه‌مندان در نوبت صبح برگزار شده است.

بیگدلی ادامه داد: این دوره با 4 هزار و 290 نفر ساعت دوره در کارگاه معرق‌کاری فنی و حرفه‌ای شهرستان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری 625 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان خدابنده‌ای برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده بیان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول