اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور

شورای هیئت‌های مذهبی آبیک انتخاب شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: هم‌زمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در شهرستان آبیک برگزار و نفرات برگزیده مشخص شدند.

شورای هیئت‌های مذهبی آبیک انتخاب شدند

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در شهرستان آبیک با حضور جمعی از مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات 13 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک نامزد شده بودند که از این تعداد، هفت نفر مرد و شش نفر زن بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک یادآور شد: در این دوره از انتخابات 70 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی شرکت کردند و هفت نفر را به عنوان عضو اصلی و سه نفر را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید به طور فعال و گسترده در راستای اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در شهرستان آبیک گام بردارند.

حسینی، رسیدگی به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اعطای مجوز به هیئت‌ها با هماهنگی کمیته مجوز، اجرای برنامه‌های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معرفی رابطان فرهنگی و رفع مشکلات هیئت‌های مذهبی را از وظایف شورای هیئت‌های مذهبی برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: شورای هیئت‌های مذهبی باید در صورت تغییر در هیئت‌ها آن را به اداره تبلیغات اسلامی اعلام کرده و پیگیری لازم را داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک بر برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی از سوی هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: در ایام ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه‌اطهار (ع) هیئت‌های مذهبی باید برنامه داشته باشند و در ایام محرم در کوچه‌ها تکیه نزنند و تا جایی که مساجد ظرفیت دارد مراسم عزاداری و سوگواری برگزار کنند تا مساجد تحت‌الشعاع قرار نگیرند.

حسینی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی باید مداحان خود را به شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک معرفی کند.

وی یادآور شد: پس از اتمام نیم ساعته رأی‌گیری، شمارش آرا آغاز شد و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک انتخاب شدند.

این مسئول تصریح کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در شهرستان آبیک رحمان رضایی، قربان قربانی، هما صیادی، رقیه یعقوبی، نسرین طالبی، عزیزالله اکبری و برجعلی بابایی به عنوان هفت نفر اصلی و فرزانه طالبی، مریم محمدی و محمد نهاوندی به عنوان سه نفر عضو علی‌البدل این دوره از انتخابات به مدت چهار سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول