اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی کوهبنان:

کوهبنان بیش از 60 هیئت مذهبی فعال دارد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: در حال حاضر بیش از 60 هیئت مذهبی فعال در کوهبنان وجود دارد که تاکنون زمینه ثبت 40 هیئت فراهم شده است.

کوهبنان بیش از 60 هیئت مذهبی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 60 هیئت مذهبی فعال در کوهبنان وجود دارد که با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون زمینه ثبت 40 هیئت فراهم شده است.

وی افزود: بسیاری از این هیئت‌های مذهبی در طول سال به ویژه در برنامه‌های دعای توسل، کمیل، زیارت آل یاسین و برگزاری جلسات قرائت قرآن فعالیت می‌کنند و زمینه جذب بسیاری از جوانان علاقمند را فراهم کرده‌اند.

قربانی بیان داشت: برای دومین مرتبه انتخابات شوراهای مذهبی در شهرستان کوهبنان برگزار شد که در پایان پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و صفر در آینده نزدیک همایش خادمان و ذاکران اهل بیت (ع) در شهرستان برگزار و پیرامون برگزاری برنامه‌های محرم و صفر تصمیم‌گیری می‌شود.

وی تأکید کرد: طبق سنت سالیان گذشته هیئت‌های مذهبی شهرستان در روز تاسوعا ضمن حضور در حرم مطهر امامزاده سیدسلیمان  و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس عزاداری و نماز جماعت ظهر تاسوعا برگزار و روز عاشورا نیز با حضور در امامزاده بی‌بی عصمت نسبت به برگزاری عزاداری و نماز جماعت ظهر روز عاشورا اقدام می‌کنند.

به گزارش فارس، همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی کوهبنان با حضور مسئولان در محل تالار اجتماعات فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول