اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم:

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی قم سوم آبان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی روز جمعه سوم آبان ماه در شهر قم و شهرهای تابعه این استان برگزار می‌شود.

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی قم سوم آبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده در نشست با کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهر قم از آمادگی کامل سازمان تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: در این انتخابات تعداد زیادی از مسئولان هیئت‌های مذهبی شهر قم اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که با توجه به شرایط اعلام شده، صلاحیت 24 نفر برای رقابت در این انتخابات تائید شد.

وی گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی شهر قم و بخش‌های تابعه روز جمعه سوم آبان ماه از ساعت 8 تا 12 می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی مورد نیاز، اسامی کاندیداهای مورد علاقه خود را در صندوق‌های رای بریزند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، تعداد هیئت‌های ثبت شده در استان قم را دو هزار و 664 هیئت مذهبی ذکر و اظهار کرد: انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهر قم در محل اداره کل تبلیغات اسلامی این استان و انتخابات بخش‌های کهک، خلجستان، مرکزی و جعفرآباد در ادارات تبلیغات اسلامی کهک، دستجرد، قنوات و جعفریه برگزار خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده، بر اساس ضوابط و شرایط موجود، در شهر قم 13 عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل و همچنین در بخش‌های تابعه پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده هیئت‌های مذهبی در پشتیبانی و ترویج اندیشه‌های دینی اشاره کرد و افزود: بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعی و فرهنگی و بداخلاقی‌ها با تقویت جایگاه هیئت‌های مذهبی و ساماندهی این تشکل‌ها برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی نقش بی‌بدیلی در گسترش فرهنگ ناب اهل بیت(ع) دارند، بنابراین ساماندهی هیئت‌های مذهبی در اولویت برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول