اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اعضای شورای هیئت‌های مذهبی سوادکوه انتخاب شدند

اعضای شورای هیئت مذهبی سوادکوه و سوادکوه شمالی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تبلیغات اسلامی انتخاب شدند.

اعضای شورای هیئت‌های مذهبی سوادکوه انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه،حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر پیش از ظهر امروز در چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای گسترش و تبیین مفاهیم دینی در جامعه بیان داشت: شورای هیئت مذهبی شهرستان وظیفه مدیریت و برنامه‌ریزی مناسبت‌های دینی و مذهبی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تلاش برای ارتقای کمی و کیفی در حوزه‌های دینی و مذهبی را بر عهده دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با نامزدی 15 نفر، همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی و گسترش آموزه‌های دینی در جامعه،گفت: شورای هیئت‌های مذهبی باید در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله تاثیرگذار با تهاجم فرهنگی اقدام کند.

وی افزود: 92 هیئت از 123 هیئت مذهبی شهرستان سوادکوه در این دوره از انتخابات رای دادند.

در ادامه این جلسه کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به معرفی و بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی خادمی، علیرضا خاوری، غلامرضا ولی‌پور، حمیدرضا زارع، چنگیز بابایی به عنوان اعضای اصلی و قربانعلی راستا و احسان جعفری به عنوان اعضای علی‌البدل چهارمین دوره انتخابات اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی انتخاب شدند.

انتها ی پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول